کد مطلب: 

246155

فناوران برای جذب سرمایه مشاوره تخصصی دریافت می‌کنند

ایجاد اتصال میان شرکت‌های فناور و سرمایه‌گذاران، یکی از وظایف اصلی، برخی نهادهای تابعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. برای پیشبرد این راهبرد، یک میز خدمت سرمایه‌گذاری در 22 تیر ماه برگزار می‌شود.
فناوران برای جذب سرمایه مشاوره تخصصی دریافت می‌کنند

به گزارش سیتنا، شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها برای عملی کردن ایده‌ها و طرح‌های خود و تبدیل این ایده‌ها به محصولات و خدمات فناورانه، به جذب سرمایه نیاز دارند.

جذب منابع و سرمایه و نحوه مذاکره با سرمایه‌گذار، نیازمند مهارت و افزایش دانش است. بر‌ این ‌اساس، یک میز خدمت سرمایه گذاری در پارک پردیس معاونت علمی برگزار می‌شود. شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی و کارخانه‌ نوآوری می‌توانند  از خدمات این میز خدمت بهره ببرند.

در دو دوره قبلی برگزاری این رویداد، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران فرشته به میز خدمت سرمایه گذاری دعوت شدند. مشاوران و مدعوین،  در این میز خدمت پاسخگویی سوالات مدیران شرکت‌ها و فعالان فناور خواهند بود.

ارائه مشاوره در خصوص راهکارهای جذب منابع از طریق مشارکت مدنی و حقوقی و شیوه تامین مالی از کانال‌های مالی، از جمله مواردی است که در این رویداد در مورد آنها بحث و گفتگو می‌شود. همچنین فعالان فناور با روش‌های مختلف تامین مالی آشنا می‌شوند.

همچنین طرح‌های نوآورانه در بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به محصولات تجاری و سودمند تبدیل می‌شوند.  لازم است تا دستگاه‌های سیاست‌گذار از ایجاد کانال‌های متعدد برای توسعه ارتباط میان سرمایه‌گذار و سرمایه‌‎پذیر حمایت کنند. برگزاری رویدادهای مشاوره و جذب سرمایه‌گذار می‌تواند به توسعه سرمایه‌گذاری در زیست بوم نوآوری کشور کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-05 10:21

افزودن دیدگاه جدید