کد مطلب: 

246101

معرفی بهترین برنامه‌ها و بازی‌های اپل در کنفرانس سالانه‌ی برنامه‌نویسان

شرکت اپل معمولا مراسم جایزه طراحی را در جریان کنفرانس جهانی برنامه‌نویسان برگزار می‌کند، اما امسال به خاطر شیوع کرونا، این کنفرانس و در نتیجه مراسم جایزه، به صورت مجازی برگزار شد و هشت برنامه و بازی برای جایزه انتخاب شدند و البته بیشترین توجه روی برنامه‌نویسان کوچک‌تر بود.
معرفی بهترین برنامه‌ها و بازی‌های اپل در کنفرانس سالانه‌ی برنامه‌نویسان

به گزارش سیتنا، اعلام برندگان طراحی در شرایطی انجام می‌گیرد که هم برنامه‌نویسان و هم ناظران خبرهای «فروشگاه برنامه‌های اپل» را به جدیت دنبال می‌کنند و می‌خواهند بدانند آیا این شرکت با برنامه‌نویسان برخورد عادلانه‌ای دارد یا نه.

اپل با استفاده از فرصت کنفرانس، به اعلام سیاست‌های جدیدش پرداخت و در پاسخ به بخشی از این نگرانی‌ها اعلام کرد که برنامه‌نویسان می‌توانند سیاست‌های فروشگاه برنامه‌ها را به طور قانونی مورد سؤال قرار دهند.

در بخش برنامه‌های برنده جایزه طراحی ۲۰۲۰، یک برنامه در حوزه انیمیشن، یک برنامه در حوزه موسیقی، برنامه‌ای دیگر در حوزه ویرایش عکس و ویدیو و آخرین برنامه مربوط به معماری و رسم فنی بودند.

در بخش بازی‌ها نیز دو بازی انتخاب شدند که پیش‌تر در «پاساژ اپل» عرضه شده بودند. پاساژ اپل سرویس اشتراکی این شرکت است که علاقه‌مندان بازی با پرداخت شهریه ماهانه می‌توانند به تمام برنامه‌های پیش‌رفته بازی دسترسی پیدا کنند.

اپل برنامه‌ها و بازی‌هایی را مورد تحسین قرار می‌دهد که بیش‌ترین بهره را از ابزارهای زیربنایی گرفته باشند، از کدهای پیش‌ساخته نرم‌افزاری گرفته تا قطعات سخت‌افزاری نظیر «قلم اپل».

به گفته ران اوکاموتو، معاون روابط بین‌الملل برنامه‌نویسان اپل، «برنامه‌نویسان و بازی‌نویسان هرساله هنر فوق‌العاده خود را در این کنفرانس به نمایش می‌گذارند و امسال نیز مفتخریم که بهترین بهترین‌ها را تعیین کنیم.»

وی ادامه داد: «دریافت جایزه طراحی اپل دستاوردی ویژه و افتخارآمیز است. بعضی از کسانی که به این افتخار نائل آمدند  برجسته‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های تاریخ را ساخته‌اند. برنامه‌نویسان برنده با بینش، قاطعیت و استانداردهای دقیق خود، نه تنها الهام‌بخش هم‌قطاران خود در صنف برنامه‌نویسی اپل‌اند، بلکه موجب دل‌گرمی همگی اعضاء و پرسنل شرکت اپل می‌شوند.»

در بخش برنامه‌ها، برندگان عبارتند از Darkroom، یک برنامه ویرایش عکس و فیلم. Looom، یک زمین بازی انیمیشن که از ابزارهای ساخت موسیقی الهام می‌گیرد. Sharp3D، یک ابزار رسم فنی. StaffPad، ابزاری برای تبدیل نت‌های موسیقی دست‌نویس به صورت دیجیتال

در بخش بازی‌ها، برندگان عبارتند از Sayonara Wild Hearts، یکی از بازی‌های پاساژ اپل که سال گذشته جایزه دیگری نیز از اپل گرفت. سه بازی دیگر نیز عبارتند از Sky: Children of the Light، Song of Bloom، و Where Cards fall، که در پاساژ اپل نیز وجود دارد.

ویژگی‌های جدید آیفون، مک و سایر ادوات اپل

کنفرانس جهانی برنامه‌نویسان ۲۰۲۰ آغاز یک تحول

تیم کوک، رییس اپل کنفرانس جهانی برنامه‌نویسان ۲۰۲۰ را آغاز یک تحول دانست.

برای اولین بار در تاریخ ۳۱ ساله کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان، امسال این کنفرانس تماما به صورت اینترنتی برگزار شد.

نسخه ۱۴ سیستم عامل iOS

دسته‌بندی برنامه‌ها، ابزارها، و صفحه اصلی آیفون در سیستم عامل جدید با تغییرات اساسی روبه‌رو شده است.

ابزار ردگیری خواب در ساعت اپل

ویژگی‌های جدید در ساعت هوشمند اپل امکان گزارش‌گیری از زمان و چگونگی خوابیدن شما را فراهم می‌سازد.

صدای فضایی برای ایرپاد

با استفاده از سیستم «تشخیص حرکات» در گوشی بی‌سیم ایرپاد پرو، صداها دیگر ایستا نیستند.

سیستم عامل جدید مک Big Sur

اپل سیستم عامل مک را به طور کامل از نو طراحی و همه شکل‌ها و پنجره‌ها را عوض کرده است.

مرورگر سفری

مرورگر جدید سفری حالا می‌تواند صفحه اول را با هر چیدمانی که کاربر بخواهد تنظیم کند.

شکلک‌های متحرک جدید

مجموعه‌ای جدید از شکلک‌های متحرک با ویژگی‌های جدید از جمله تنظیمات سن و سال در سیستم عامل جدید گنجانده شده است.

تراشه اپل

احتمالا بزرگ‌ترین تغییر اپل در حوزه مک تراشه‌های الکترونیک‌اند که حالا خود اپل تولید می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-07-03 19:12

افزودن دیدگاه جدید