کد مطلب: 

246044

فرآیندهای مالی صادرات به دانش‌بنیان‌ها معرفی می‌شود

تولید کالای داخلی مهم است اما اگر نتوانیم این محصولات را به بازار جهانی معرفی کنیم نیمی از راه را نرفته‌ایم و زنجیره فروش این محصولات تکمیل نمی‌شود. برگزاری رویدادی فناورانه با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری کمکی به دانش‌بنیان‌ها است تا مسیر درست صادرات را بشناسند.
فرآیندهای مالی صادرات به دانش‌بنیان‌ها معرفی می‌شود

به گزارش سیتنا، این روزها حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بازار پرالتهاب جهانی کمی سخت و زمان‌بر است. اما با برگزاری رویدادی فناورانه با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری به این شرکت‌ها کمک می‌کند تا برای صادرات محصولات و واردات تجهیزات مورد نیاز باید و نبایدهای بازار جهانی را بشناسند.

دوره بلندمدت «فرآیندهای مالی، ارزی و اعتباری در صادرات و واردات» عنوان رویدادی است که قرار است موضوعاتی مانند انتخاب «نوع ارز در معاملات خارجی»، «پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز» و «معرفی انواع معاملات ارزی متداول در تجارت خارجی» را به دانش‌بنیان‌های علاقه‌مند آموزش دهد.

«نحوه اعتبارسنجی و مراحل گشایش آن در ایران»، «معرفی روش‌های تامین مالی ارزی»، «معرفی مقررات متحدالشکل بین‌المللی»، «ارائه شرایط تجاری بین‌المللی و نقش آن در قراردادها»، «پولشویی در معاملات بین‌المللی« و «معرفی آخرین مقررات ارزی در ایران» از دیگر موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به متقاضیان ارائه می‌شود.

این رویداد در تیر و مردادماه امسال برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای شرکت در این رویداد از تخفیف 70 درصدی برخوردار می‌شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-01 11:53

افزودن دیدگاه جدید