کد مطلب: 

246041

ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و اعضای این کمیته برگزار شد.
ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

به گزارش سیتنا در این نشست، "غلامرضا پناه"، معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت توسعه دولت الکترونیک گفت: با توجه به شرایط کرونا ، ضرورت توسعه دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

وی اجرای این طرح را در وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی  موفقیت آمیز دانست و از اقدامات انجام شده در این حوزه تقدیر کرد.

سید جواد رضوی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیز در این نشست بر ضرورت ایجاد، تجهیز و استاندارد سازی مرکز داده در این وزارتخانه در راستای گسترش دولت الکترونیک تاکید کرد.

دبیرکمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به اهمیت وظایف و ماموریت های وزارت تعاون  ،کار و رفاه اجتماعی برای برقراری عدالت در میان ذی نفعان و تهیه سامانه های جامع و بانک های اطلاعاتی اشاره کرد.

رضوی گفت: سامانه جامع روابط کار، سامانه ملی اشتغال ایرانیان LMIS، سامانه جامع و هوشمند تعاون ، بانک اطلاعات رفاه ایرانیان و پنجره واحد خدمات رفاهی ایرانیان  از جمله این سامانه ها به شمار می رود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: از طریق، این سامانه ها بستر مناسب جهت تسریع و تسهیل دریافت خدمات به صورت یکپارچه فراهم می شود.

در این نشست، بر حضور نمایندگان متناظر کمیته توسعه دولت الکترونیک در سازمانهای تابعه و ارائه گزارش در این حوزه تاکید شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-07-01 10:53

افزودن دیدگاه جدید