کد مطلب: 

246032

عکسی از لاله اسکندری در اتاق گریم «جشن سربرون»

لاله اسکندری، عکسی از خود در اتاق گریم سریال «جشن سربرون» را در اینستاگرام منتشر کرد. سکانس‌هایی از این سریال در مناطق کوهستانی و عشایری در حال فیلمبرداری است.
عکسی از لاله اسکندری در اتاق گریم «جشن سربرون»

به گزارش خبرگزاری سرویس وبگردی سیتنا، سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، این روزها در حال فیلمبرداری است. 

این سریال به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: «بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم‌های کهنه سرباز میکنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.»

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌میرزایی، مهران نائل و ... از بازیگران  سریال  «جشن سربرون» هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-30 23:21

افزودن دیدگاه جدید