کد مطلب: 

246028

واکنش اینستاگرامی جهانبخش به جدایی از برایتون

علیرضا جهانبخش در آستانه بازی با منچستریونایتد با انتشار پستی به طور غیرمستقیم از بودن در برایتون ابراز رضایت کرد.
 واکنش اینستاگرامی جهانبخش به جدایی از برایتون

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، تیم فوتبال برایتون امشب(سه شنبه) در چارچوب هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان باید از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به وقت تهران به مصاف میهمان خود منچستریونایتد برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که هر ۲ تیم در دوران پس از کرونا شرایط خوبی داشته‌اند. برایتون از منطقه سقوط کمی فاصله گرفته است و منچستر با سولسشر بحران را پشت سر گذاشته و نزدیک به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی برایتون با اینکه پیش از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا توانسته بود روزهای سخت را پشت سر بگذارد و به ترکیب اصلی تیم نزدیک شود پس از تعطیلی بازی‌ها دوباره وضعیتش بد شد و در ۲ بازی برگزار شده بر روی نیمکت هم جایی نداشت. نکته قابل تامل این است که در هر ۲ مسابقه برایتون موفق بود و به چهار امتیاز از ۲ دیدار برابر لستر و آرسنال دست پیدا کرد.

حالا علیرضا که شایعات پیرامون جدایی‌اش و بازگشت به فوتبال هلند و یکی از ۲ تیم فاینورد یا آژاکس شنیده می‌شود؛ در پستی جالب به طور تلویحی اشاره کرد که از ماندن در برایتون راضی است. او بدون اینکه جمله‌ای به کار ببرد عکسی منتشر کرد که لباس برایتون را می‌بوسد و در متن تنها به سه نقطه و علامت تعجب بسنده کرده است.

علیرضا می‌خواهد همچنان در سکوت به تمریناتش ادامه دهد. شاید فشردگی مسابقات گراهام پاتر را مجاب کند تا از علیرضا در دیدار برابر تیم محبوبش یعنی منچستریونایتد استفاده کند. اتفاقی که می‌تواند بسیار جالب باشد. علیرضا در این فصل ۲ گل زده که یکی مقابل بورن‌موث و دیگری در برابر چلسی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-30 21:11

افزودن دیدگاه جدید