کد مطلب: 

246019
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع سالیانه صاحبان سهام:

برای اولین بار، درآمد دیتای شرکت مخابرات در سال ۹۸ از صوت پیشی گرفت/ اولویت فعالیت ما در دو سال گذشته، تکیه بر توان تولید داخل و استفاده از تجهیزات مخابراتی ایرانی بوده است/ ۸۰ درصد امکانات شرکت مخابرات داخلی است و به سمت بومی سازی کامل پیش می‌رویم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه اولویت فعالیت مجموعه مخابرات در دو سال گذشته، تکیه بر توان تولیدکنندگان داخلی و استفاده از تجهیزات مخابراتی ایرانی بوده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده در سال ۹۸، برای اولین بار درآمد شرکت از دیتا از درآمد مبتنی بر صوت پیشی گرفته و ارزش سهام مخابرات در سال ۹۸ با رشد ۱۸۸ درصدی مواجه شد.
برای اولین بار، درآمد دیتای شرکت مخابرات در سال ۹۸ از صوت پیشی گرفت/ اولویت فعالیت ما در دو سال گذشته، تکیه بر توان تولید داخل و استفاده از تجهیزات مخابراتی ایرانی بوده است/ ۸۰ درصد امکانات شرکت مخابرات داخلی است و به سمت بومی سازی کامل پیش می‌رویم

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش صنعت پیشران ICT به عنوان سرمایه ای اساسی برای جهش تولید، اظهار داشت: ۸۰ درصد امکانات صنعت مخابرات، داخلی است و آمادگی کامل برای تامین باقی مانده این تجهیزات بر اساس تجهیزات داخلی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در ماه های پایانی سال گذشته و امسال، شاهد افزایش چشمگیر سود خالص شرکت و رکوردشکنی نماد اخابر در بازار بورس بودیم که حاصل نگاه ویژه مجموعه مخابرات به توسعه پایدار به منظور تحقق سود مستمر بود.

وی با بیان اینکه رتبه و جایگاه ICT ایران در میان ۲۲۷ کشور، رتبه هشتم است، افزود: در تعداد مشترکین پهن باند ثابت، رتبه ۱۸ را در جهان داریم که با فعالیت های انجام شده ، رکورد مصرف روزانه ۶ هزار و ۱۱۸ ترابایت ترافیک، در بخش ثابت شکسته شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.

صدری بیان کرد: چشم انداز شرکت مخابرات ایران در افق ۱۴۰۰، تبدیل به یک شرکت پیشرو دیجیتال در کلاس جهانی و سفارشی سازی شده بر اساس خواست مشتری ست که در این مسیربا ایجاد ارتباط مناسب مورد نیاز عموم، به دنبال ارائه متنوع ترین خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ارزش آفرینی حداکثری برای ذینفعان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ساده سازی فرایندهای فروش و اسفاده از فناوری های روز در اجرای تمام امور توسعه را از راهبردهای اساسی شرکت عنوان کرد و افزود: همسوسازی پتانسیل های اکوسیستم ICT کشور، جهت توسعه و ارائه خدمات و نگهداری، پشتیبانی و استفاده حداکثری از تجهیزات منصوبه جهت افزایش بهره وری، فصل نوینی را در به ثمر نشستن فعالیت های شرکت رقم زده است.

صدری همچنین اعلام کرد: در حوزه صنعت فاوا، افزایش ۳ برابری ظرفیت پهنای باند بین الملل، رشد ۶۰۰ درصدی در بازدید از محتوای بومی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات با استفاده از زیرساخت های امن و پایدار شرکت مخابرات ایران، از دستاوردهای مهم در سال گذشته بوده است.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات روستایی با اجرای پروژه های متعدد نوسازی سایت ها و برقرای اتصال روستاهای قطع ارتباط شده و تنوع بخشی به خدمات دیجیتال و ارائه سرویس های ارزش افزوده مبتنی بر مشارکت و ارائه راهکارهای جامع از سیاست های کلیدی اجرا شده شرکت مخابرات ایران در یک سال گذشته است.

صدری افزود: توسعه شبکه انتقال، IP استان ها و core بین استانی و ارائه خدمات به شرکت های واجد شرایط در قالب بیت استریم از برنامه های در حال اجرای شرکت در سال ۱۳۹۹ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی کامل برای ۵ میلیون پورت پرسرعت VDSL و FTTH در راستای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات از مهم ترین برنامه های شرکت تا پایان امسال است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-30 15:27

افزودن دیدگاه جدید