کد مطلب: 

245979

نحوه‌ی شرکت دانش‌آموزان در اولین «جشنواره جوانه‌های راه»

اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار و باهدف آشنایی دانش آموزان با سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن، شیوه‌نامه «جشنواره جوانه‌های راه» را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ کرد.
نحوه‌ی شرکت دانش‌آموزان در اولین «جشنواره جوانه‌های راه»

به گزارش سیتنا، در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه در بازطراحی فعالیت‌های فرهنگی هنری برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان و به‌منظور فرهنگ‌سازی در کاهش حوادث جاده‌ای، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی شیوه‌نامه اولین جشنواره جوانه‌های راه به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

این جشنواره باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان در مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن و همچنین استفاده از ظرفیت دانش آموزان در تولید محتوی تصویری جهت آگاه کردن افراد جامعه، در چهار رشته نقاشی، عکاسی، کاریکاتور و پوستر در دوره‌های ابتدایی (اول، دوم) و متوسطه (اول و دوم) برگزار می‌شود.

شایان‌ ذکر است؛ مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ اعلام ‌شده است و مخاطبان این جشنواره دانش آموزان دوره‌های تحصیلی مدارس سراسر کشور هستند. همچنین این جشنواره در چهار رشته و گرایش؛ نقاشی، عکاسی، کاریکاتور و پوستر در چهار گروه دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-29 13:23

دیدگاه‌ها

تصویر تکتم
با سلام سه روز هست سایت جوانه ها مشکل داره و نقاشی دانش آموزان را نمیتوانیم ارسال کنیم آیا راه دیگری برای ارسال هست ؟ با تشکر
ارسال شده توسط تکتم در 29 مهر 99 - 07:47

افزودن دیدگاه جدید