کد مطلب: 

245918

به‌روزرسانی ایرپادهای اپل و ویژگی‌های جدید این هدفون

اپل از به‌روزرسانی نرم‌افزار ایرپادهای خود در کنفرانس جهانی اپل که به صورت مجازی برگزار شد خبر داد و اعلام کرد که این ویژگی جدید شامل «صدای فضایی» است.
به‌روزرسانی ایرپادهای اپل و ویژگی‌های جدید این هدفون

به گزارش سیتنا، این به‌روزرسانی شامل ویژگی «صدای فضایی» است که به گفته اپل، با استفاده از فیلترهای صدا و فناوری‌های دیگر به کاربر اجازه می‌دهد احساس کند صدا را از کل محیط پیرامون خود می‌شنود، در حالی که تنها دو هدفون در گوش دارد.

اپل گفت این ویژگی از سنسورهای حرکتی در گوشی و هدفون‌ها بهره جسته تا حتی وقتی سر کاربر یا دستگاه در حال حرکت است، صدا را ثابت نگه دارد.

به گفته اپل این ویژگی تنها در نسخه‌های جدیدتر ایرپاد پرو در دسترس خواهد بود.

نرم‌افزار جدید هم‌چنین شامل «تغییر خودکار» است که یعنی ایرپادها به طور خودکار به هر دستگاهی که مشغول استفاده از آن هستید وصل خواهند شد به جای آن که مثل سابق، خود کاربر مجبور باشد به شکل دستی تنظیمات را تغییر دهد تا برای مثال بین آیفون و آیپد از هدفون استفاده کند.

به گفته اپل این ویژگی در هر دو نسخه معمولی ایرپاد و ایرپاد پرو در دسترس خواهد بود.

سیستم عامل ایرپادهای اپل مانند سایر دستگاه‌ها، نظیر آیفون، به‌روزرسانی نمی‌شود ولی به جای آن به‌روزرسانی‌هایی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که وقتی در حال شارژ و به دستگاه دیگری متصل است به طور خودکار به آن فرستاده می‌شود.

از به‌روزرسانی‌های جدید در کنفرانس جهانی اپل پرده‌برداری شد. این اولین بار است که شرکت اپل مجبور شد به جای مراسم سالیان گذشته که از نزدیک و با جمع حضار اتفاق می‌افتاد، مراسم سالانه خود را از راه دور و به صورت مجازی برگزار کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-27 16:29

افزودن دیدگاه جدید