کد مطلب: 

245750

حضور رشته‌های تخصصی در پارک‌های علم و فناوری تقویت می‌شود

پارک‌های علم و فناوری تحت حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امکانات متعددی به شرکت‌های مستقر در پارک و صنایع بزرگ کشور عرضه می‌کنند، ارائه خدمات تخصصی به رشته‌های علمی از جمله اقلام پیش بینی شده در بسته خدماتی ارائه شده از سوی این مراکز است.
حضور رشته‌های تخصصی در پارک‌های علم و فناوری تقویت می‌شود

به گزارش سیتنا، پارک‌های علم و فناوری تاسیس شده در سراسر کشور، بسته‌های حمایتی مختلفی را به شرکت‌ها و تیم‌های فناور مستقر در این پارک‌ها را عرضه می‌کنند.

مراکز خدماتی متعدد مستقر در پارک های علم و فناوری سراسر کشور ، اعم از مرکز رشد فناوری نخبگان، شبکه فن بازار، مرکز شتابدهی و نوآوری و دیگر مراکز حمایتی، وظیفه پشتیبانی از این تیم‌ها و شرکت‌های نوآور را بر عهده دارند.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی نیز در  شمال شرقی تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکتهای بزرگ فعال در حوزه لیزر دعوت کرده است تا از امکانات این مجموعه بازدید کنند.

در آخرین فراخوان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناروی، این مجموعه از مدیران صنعت  لیزر کشور دعوت کرده است تا ضمن بازدید از امکانات مختلف این پارک، با توانمندی‌ها و ظرفیت شرکت‌های عضو پارک آشنا شوند.

این بازدید با هدف شناسایی ظرفیت‌های فنی و دانشی شرکت‌های عضو پارک در حوزه‌های اپتیک، الکترونیک، دیجیتال، مکانیک و طراحی صنعتی مرتبط با صنعت لیزر و در نهایت برون‌سپاری موضوعات تحقیقاتی و تولیدی به شرکت‌های توانمند برگزار می‌شود.

شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند، توانمندی خود را به اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی این مجموعه معرفی کنند. متقاضیان می‌توانند برای معرفی توانمندی خود یا کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی به نشانی  https://techpark.ir/ مراجعه کنند.

حضور شرکت‌های فعال در رشته‌های تخصصی مانند لیزر، مهندسی پزشکی، فناوری مواد و مانند اینها در پارک‌های علم و فناوری می‌تواند به تقویت بیشتر این رشته‌ها در کشور کمک کند. تجمع چند شرکت فعال در یک رشته خاص در یک پارک علم و فناوری می‌تواند به همگرایی بیشتر این شرکت ها نیز کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-22 15:55

افزودن دیدگاه جدید