کد مطلب: 

245727

شاخ شرور اینستاگرامی در اراک شکسته شد

شرور مسلح اینستاگرامی در اراک شناسایی و به دام افتاد.
شاخ شرور اینستاگرامی در اراک شکسته شد

به گزارش سیتنا، ضرب شصت پلیس اراک شرور مسلح فضای مجازی را نادم کرد.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با انتشار مطالب و تصاویری از خود به همراه یک قبضه سلاح شکاری در فضای مجازی قصد قدرت نمایی داشت، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد و از رفتار خود ابراز ندامت کرد.

سرهنگ خلجی افزود: با انتشار تصاویری از مطالب و تصاویری فردی به همراه یک قبضه سلاح شکاری در یکی از شبکه‌های اجتماعی و بازتاب نارضایتی عمومی از نوع رفتار این فرد شرور، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان مرکزی قرار گرفت.

شاخ اینستاگرامی در اراک به دام افتاد

او اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از انجام بررسی‌های فنی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر و دستگیری او در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله‌های شهرستان اراک شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: این فرد هنجار شکن که از رفتار خود نادم بود، در بازجویی‌های پلیس اذعان داشت که با سلاح شکاری یکی از دوستانش عکس گرفته و سپس آن را در فضای اینستاگرام، به نمایش عمومی گذاشته است.

او تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خلجی با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل واوباش در فضای مجازی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است.

او ادامه داد: اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمائی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-21 23:48

افزودن دیدگاه جدید