کد مطلب: 

245691

افزایش 70 درصدی حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش 70 درصدی حمایت بلاعوض این صندوق از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی در سال جاری خبر داد.
افزایش 70 درصدی حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی

به گزارش سیتنا، مرضیه شاوردی جزییات افزایش 70 درصدی حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی را تشریح کرد و  گفت: حمایت بلاعوض صندوق نوآوری از مشاوره، دریافت و تمدید استانداردها، سه دسته را پوشش می‌دهد که شامل استانداردهای تخصصی  محصولی، مجوزها و تأییدیه‌های ملی و نیز استانداردهای صادراتی است. بر این اساس صندوق نوآوری با هدف ارتقای رقابت‌پذیری شرکت‌های دانش‌بنیان، تشویق تجاری‌سازی دستاوردها و کمک به توسعه بازار و فروش شرکت‌ها، میزان حمایت خود از مشاوره و اخذ تأییدیه‌ها، استانداردها و مجوزهای ملی و بین‌المللی را در سال 99 افزایش داده است.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد هزینه استانداردهای صادراتی نیز گفت: حمایت صندوق در حوزه مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی، از 50 درصد هزینه‌ها تا سقف 100 میلیون تومان به 70 درصد هزینه‌ها تا سقف 150 میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین میزان حمایت بلاعوض صندوق از اخذ تأییدیه‌ها و استانداردهای ملی، تخصصی و سیستمی از 20 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافته است. به عبارت دیگر شرکت‌ها می‌توانند در سال جاری از سه بسته حمایت بلاعوض بهره‌مند شوند.

شاوردی تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض در حوزه اخذ استانداردها شامل پوشش 70 درصد هزینه های مشاوره و اخذ استانداردهای صادراتی تا سقف 150 میلیون تومان در سال، 70 درصد هزینه های مشاوره و اخذ استانداردهای تخصصی و سیستمی تا سقف 40 میلیون تومان در سال و 70 درصد هزینه های مشاوره و اخذ تأییدیه‌ها و مجوزهای ملی تا سقف 40 میلیون تومان در سال است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، فهرست حمایتی صندوق شامل 60 عنوان تأییدیه و استاندارد در حوزه های ملی، بین‌المللی، تخصصی و سیستمی است که با توجه به درخواست شرکت ها به‌روز می‌شود. بر این اساس شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند برای مشاهده فهرست استانداردها و فرآیند حمایت، به پرتال توانمندسازی به آدرس cbd.inif.ir مراجعه کنند و درخواست خود برای افزودن استانداردها و تأییدیه‌ها به فهرست حمایتی صندوق را از طریق ایمیل standard@inif.ir به مدیریت توانمندسازی ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-20 15:33

افزودن دیدگاه جدید