کد مطلب: 

245610
در گفت‌وگوی رئیس جمهور با معاون حقوقی‌اش، مطرح شد:

ماموریت رئیس جمهور به دکتر جنیدی برای تهیه‌ی لوایح بنیادین و مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر تقویت دولت الکترونیک

رئیس جمهور بر ضرورت تهیه لوایح ناظر به تغییر شکل حکمرانی به ویژه با توجه به مباحث مطرح شده در جلسه اخیر دولت الکترونیک و نقش موثر آن در تحقق جهش تولید و در عین حال اثرات شیوع کرونا و تغییرات احتمالی عملکرد این ویروس و ضرورت تطبیق روابط اقتصادی و اجتماعی با آن، تاکید کرد.
ماموریت رئیس جمهور به دکتر جنیدی برای تهیه‌ی لوایح بنیادین و مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر تقویت دولت الکترونیک

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، ضمن بحث و گفت و گو درباره ابعاد مختلف این موضوع،  تهیه لوایح بنیادین و نیز مقررات جدید برای بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر کسب و کارهای مجازی را که می تواند موتور حرکت اقتصاد و جهش تولید باشد، دارای اهمیت و اولویت دانست.

‎رئیس جمهور همچنین بر ضرورت پیگیری لوایح مهم دولت به ویژه لوایح مدیریت تعارض منافع و شفاقیت، مسوولیت موسسات عمومی، نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی و نیز لوایح ناظر به حقوق مردم با همکاری معاونت پارلمانی تاکید کرد.

‎معاون حقوقی رئیس جمهور نیز در این گفت و گو تاکید کرد که این معاونت تمام اهتمام خود را بر پیگیری لوایح مورد نظر رئیس جمهور و دولت و نیز تهیه لوایح جدید برای تسهیل اداره کشور با توجه به تغییرشکل حکمرانی متاثر از وضعیت شیوع کرونا و گسترش کسب و کارها و فعالیت های مجازی، بکار می گیرد.

‎دکتر جنیدی همچنین شماری از لوایح مهم اقتصادی را که بر رتبه ایران در بهبود محیط کسب و کار موثر است، دراولویت اقدامات این معاونت عنوان کرد.

‎در این گفت و گو، ملاحظات مربوط به برخی دعاوی بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-17 23:40

افزودن دیدگاه جدید