کد مطلب: 

245589

پایان تلخ مزاحمت‌های یک همکلاسی در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان کرمان از کشف پرونده‌ای با موضوع ایجاد مزاحمت از طریق فضای مجازی برای یکی از دانشجویان دانشگاه‌های استان‌ خبر داد.
پایان تلخ مزاحمت‌های یک همکلاسی در فضای مجازی

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا‌، سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت: دانشجوی خانمی با مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت که شخصی ناشناس مدتی است که به صورت شبانه روزی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت می کند و با ارسال مطالب غیر اخلاقی و... آرامش زندگی اش را  بر هم زده است. 

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت: پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و پس از اقدامات فنی مشخص شد شخصی که اقدام به این امر نموده از هم دانشگاهیان شاکی می باشد.

یادگارنژاد ادامه داد: پس از شناسایی متهم و طی هماهنگی قضایی وی به این پلیس احضار و پس از مواجه با قراین و شواهد به جرم خود معترف و از این موضوع احساس ندامت نمود، که در این رابطه پرونده تکمیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

وی افزود: یکی از جرائم فضای مجازی ایجاد مزاحمت برای افراد حقیقی و حقوقی می باشد و متهمین فضای مجازی به گمان اینکه هیچگاه شناسایی نمی شوند اقدام به ارتکاب جرم در این فضا می کنند. 

وی از شهروندان خواست: در فضای مجازی در صورت مواجه با هر گونه موردی  می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی و یا از طریق شماره تلفن 03421824603 با پلیس فتا ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-06-16 23:23

افزودن دیدگاه جدید