کد مطلب: 

245500

ارائه‌ی قابلیت‌های جدید اینترنت اشیاء در ویندوز 10

مایکروسافت در ماه‌های پیش‌ رو، تغییرات قابل ‌توجه و مهمی را در پلتفرم ویندوز برای اینترنت اشیاء (IoT) خود پیاده‌سازی می‌کند.
ارائه‌ی قابلیت‌های جدید اینترنت اشیاء در ویندوز 10

به گزارش سیتنا، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا به نقل از zdnet، نوشت: مایکروسافت درماه‌های پیش‌ رو،تغییرات قابل‌توجه و مهمی را در پلتفرم ویندوز برای اینترنتی اشیاء (IoT) خود پیاده‌سازی می‌کند. ردموندی‌ها تصمیم دارند تا سال۲۰۲۱،دو ساختار Window10 IoT Core و  Windows10IoT Enterprise را با هم ادغام کنند و همچنین ابعاد نسخه‌ی حاصل را نیز به ‌میزان قابل‌ توجهی کاهش دهند.

ردموندی‌ها ادعا می‌کنند که پلتفرم ویندوز برای کارایی‌های اینترنت اشیاء،در سال آینده قابلیت‌های متعددی دریافت می‌کند. از میان قابلیت‌ها می‌توان به گسترش پشتیبانی از سخت‌افزارها،کاهش تا۴۰درصدی ابعاد خود سیستم‌ عامل و به‌ روزرسانی‌های خودکار اشاره کرد. کاربران همچنین می‌توانند جریان‌های کاری لینوکس را به‌ کمک Linux Containers در Azure Iot Edge در ویندوز اجرا کنند. مقام‌های مایکروسافت می‌گویند قابلیت‌های جدید به ‌زودی به ‌صورت پیش‌ نمایش آماده می‌شوند و در سال۲۰۲۱به ‌صورت گسترده عرضه خواهند شد.

نسخه‌ی بعدی ویندوز با پشتیبانی طولانی‌مدت، هسته و نسخه‌ی تجاری (Core و Enterprise) را با هم ادغام خواهدکرد. نسخه‌ی ادغام‌شده به‌ نام Windows 10Iot Enterprise شناخته می‌شود. مایکروسافت متعهد شدکه این نسخه‌ی تجاری را با کانال خدمات طولانی‌ مدت (LSTC) منتشرکند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-14 10:00

افزودن دیدگاه جدید