کد مطلب: 

245442

قابلیت جدید توییتر؛ تشویق کاربران به خواندن مقالات پیش از بازنشر

شبکه اجتماعی توییتر با افزودن قابلیتی جدید، کاربران خود را به خواندن مقالات قبل از به اشتراک گذاشتن‌شان تشویق می‌کند. توییتر گفته که اکنون در حال آزمایش این قابلیت جدید برای کاربران انگلیسی‌زبان اندروید است.
قابلیت جدید توییتر؛ تشویق کاربران به خواندن مقالات پیش از بازنشر

به گزارش سیتنا، در حساب کاربری کمک‌های توییتر نوشته شده است: «‌وقتی کاربری قصد انتشار مجدد مقاله‌ای را دارد، توییتر قبل از به اشتراک گذاشتن، از او می‌پرسد که آیا مایل به باز کردن مقاله هست یا خیر. به اشتراک گذاشتن یک مقاله می‌تواند جرقه‌ای باشد برای شروع گفت‌وگو‌های تازه. بنابراین، شاید بهتر باشد آن مقاله را قبل از توییت کردن مرور کنید. به منظور ترویج بحث‌های آگاهانه، ما در حال آزمایش قابلیت جدیدی در سیستم‌های اندروید هستیم. وقتی شما قصد بازنشر مقاله‌ای را در توییتر دارید که آن را هنوز باز نکرده‌اید، ما احتمالا از شما می‌پرسیم مایل به بازکردن آن هستید یا نه؟»

به گفته کیوان بیک‌پور، مدیر محصولات توییتر، کاربران توییتر گاهی مقاله‌ای را به سرعت پخش می‌کنند، بی‌آن که آن را خوانده باشند، در حالی که این کار می‌تواند «قدرتمند ولی خطرناک» باشد. او گفته: «این قابلیت جدید که فعلا تنها برای کاربران اندروید در دسترس است، آن‌ها را تشویق می‌کند قبل از بازنشر، مقاله را بخوانند.»

این آزمایش جدید تنها تغییری‌ است که اخیرا در فضای توییتر روی داده. شرکت توییتر هم‌چنین در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرند چه کسانی می‌توانند به توییت‌های آن‌ها واکنش نشان ‌دهند.

هم‌زمان توییتر در حال بررسی امکان جدیدی است که به کاربران یادآوری می‌کند در صورت استفاده از محتوای «گستاخانه و زیان‌آور» در ادبیات خود «تجدیدنظر» کنند.

و سرانجام، توییتر قصد دارد تا سیستم احراز هویت خود را دوباره راه‌اندازی کند. اگرچه هنوز تاریخی برای دسترسی عموم به این قابلیت اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-12 19:08

افزودن دیدگاه جدید