کد مطلب: 

245301

پاویون شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه مبارزه با کرونا

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه جهش تولید و دستاورد‌های فناورانه در حوزه مبارزه با کرونا طی روزهای 24 تا 26 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
پاویون شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه مبارزه با کرونا

به گزارش سیتنا، نخستین پاویون ارائه توانمندی‌های شرکت های دانش‌بنیان در سال 1399 با موضوع ارائه دستاوردهای این شرکت‌ها در مقابله با شیوع ویروس کرونا خواهد بود. در سال گذشته صندوق نوآوری و شکوفایی در 14 پاویون مجزا توانمندی های شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه های مختلف ملی و بین المللی به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه در دو گروه کالایی مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی و ماشین آلات وابسته و همچنین گروه کالایی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در حوزه مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.corotech.ir مراجعه کنند.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در این نمایشگاه قرار است با حضور 50 شرکت دانش‌بنیان و فناور با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود.

لازم به ذکر است برگزاری این نمایشگاه، می‌تواند به توسعه صادرات این تجهیزات بعد از تامین نیاز کشور کمک کند. همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا فعالان عرصه علم و فناوری بتوانند تولیدات خود را به مردم و مراکز پزشکی استان‌ها معرفی کنند.

گفتنی است، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های داخلی حمایت می‎کند؛ بر همین اساس شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در نمایشگاه‌های مورد حمایت صندوق نوآوری می‌توانند در قالب حمایت بلاعوض به میزان 70 درصد هزینه‌های اجاره و ساخت غرفه تا سقف 20 میلیون تومان در سال از تسهیلات صندوق نوآوری استفاده کنند.

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی در راستای توسعه بازار محصولات این شرکت‌ها و پیوند آنان با صنایع کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-08 10:30

افزودن دیدگاه جدید