کد مطلب: 

245283
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در نشست مشترک با وزیر و مدیران استارت آپ‌های آموزش‌وپرورش؛

راه‌اندازی شبکه "شاد" اقدامی فوق‌العاده بود؛ چراکه در هزینه‌ها بسیار صرفه‌جویی شد/ آموزش‌های مجازی ابزاری برای اجرای عدالت آموزشی است/ از هر تلاشی برای گسترش آموزش‌های مجازی دریغ نمی‌کنیم

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در نشست مشترک با وزیرآموزش‌وپرورش و مدیران استارت آپ‌های آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه کار آموزش‌وپرورش در راه‌اندازی شبکه شاد فوق‌العاده و بزرگ بود، اظهار کرد: آموزش‌های مجازی ابزاری برای اجرای عدالت آموزشی است.
کار آموزش‌وپرورش در راه‌اندازی شبکه "شاد" فوق‌العاده و بزرگ بود/ آموزش‌های مجازی ابزاری برای اجرای عدالت آموزشی است

به گزارش سیتنا، سورنا ستاری در این نشست که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های آموزش‌وپرورش اظهار کرد: اتفاقی که انجام آن نیاز به چند سال زمان داشت به همت آموزش‌وپرورش در طول چند ماه صورت گرفت  و این نشان از تلاش بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش در این زمینه است.

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش یکی از پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین دستگاه‌های کشور است، اظهار کرد: جمعیت آموزش‌وپرورش فرصت فوق‌العاده‌ای برای استارت آپ‌ها فراهم می‌کند تا در این عرصه فعالیت کنند.

ستاری تصریح کرد: کاری که در فضای مجازی انجام می‌شود تحقق عدالت است زیرا آنچه در فضای مجازی ارائه می‌شود با کمترین هزینه در دسترس همه مخاطبان در سراسر کشور  قرار می‌گیرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: کاری که در راه‌اندازی شبکه شاد انجام شد فوق‌العاده است و کار بسیار بزرگی است چراکه در هزینه‌ها بسیار صرفه‌جویی شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه آموزش‌های مجازی قابلیت‌های زیادی برای مخاطبان ایجاد می‌کند و محدودیت‌های دسترسی را از بین می‌برد، اظهار کرد:  آنچه در شبکه شاد ارائه می‌شود بدون اینکه نیاز باشد افراد از مکانی به مکان دیگر برای دسترسی به آموزش منتقل شوند به سهولت از آموزش‌ها بهره‌مند ‌می‌شوند و این ابزاری برای تحقق عدالت آموزشی است.

وی در پایان گفت: از هر تلاشی برای مساعدت به آموزش‌وپرورش برای گسترش آموزش‌های مجازی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-06-07 14:41

افزودن دیدگاه جدید