کد مطلب: 

245190
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، خبر داد:

آغاز تکمیل ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان پیامکی مرحله‌ی دوم طرح اقدام ملی مسکن/ لزوم مراجعه‌ی افراد به سامانه‌ی tem.mrud.ir و تکمیل اطلاعات طبق برنامه‌ی زمانبندی

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آغاز تکمیل ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان پیامکی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۳ خردادماه، گفت: رویکرد وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر مسکن است که چنانچه این اراضی بیشتری تامین شود و امکان ارایه تسهیلات بانکی فراهم شود این میزان افزایش خواهد یافت.
آغاز تکمیل ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان پیامکی مرحله‌ی دوم طرح اقدام ملی مسکن/ لزوم مراجعه‌ی افراد به سامانه‌ی tem.mrud.ir و تکمیل اطلاعات طبق برنامه‌ی زمانبندی

به گزارش سیتنا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام آغاز تکمیل ثبت‌نام کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن از ۱۳ خردادماه، اعلام کرد: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نیمه اسفند ۹۸ تا اواخر اسفندماه انجام شد که در این مرحله بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به شکل اینترنتی با ورود به سامانه tem.mrud.ir و به شکل پیامکی ثبت‌نام کردند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و بحرانی شدن اوضاع، ثبت نام پیامکی انجام شد که در این مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۵۰۰ هزار نفر به شکل اینترنتی و بیش از ۸۰۰ هزار نفر به شکل پیامکی ثبت نام کردند.

به گفته محمودزاده، با توجه به آنکه ثبت نام پیامکی ها تنها به ثبت کدملی ختم شد و بخش عمده‌ای از مدارک ثبت‌نام کنندگان از جمله اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضی و افراد تحت تکفل باقی ماند. به لحاظ ضرورت پالایش صحیح این افراد که بیش از ۸۰۰ هزار نفر هستند که به تدریج، پیامکی به متقاضیان ارسال می شود که بر اساس آن و طبق زمانبندی، افراد به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام خود را با درج اطلاعات سجلی خود و افراد تحت تکفل تکمیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: سیاست کلی در وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تولید مستمر مسکن است. بدین معنا چنانچه در استان ها شرایط ارایه تسهیلات بانکی و همچنین تامین اراضی بیشتر فراهم شود با بررسی بیشتر، شرایط برای تولید بیشتر مسکن برای متقاضیان فراهم می شود.

محمودزاده پیش نیاز تولید بیشتر مسکن را تامین پیش نیازهای تولید مسکن از جمله تامین اراضی و تسهیلات عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برنامه‌ای که هم‌اکنون برای طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است و احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک های ۴ تا ۷ درآمدی است برنامه ای است که بر اساس توان اعلامی استان ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی بوده است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-04 12:38

افزودن دیدگاه جدید