کد مطلب: 

244958

به‌روزرسانی‌‌های غیرمعمول در آیفون و آی‌پد؛ دوباره اعمال کنید!

آیفون و آی‌پد اپل، به روزرسانی‌های غیر‌منتظره‌ای را ارائه می‌دهند که از کاربران خواسته شده تا به روز رسانی نرم افزارهایی که به تازگی انجام شده را دوباره اعمال کنند.
به‌روزرسانی‌‌های غیرمعمول در آیفون و آی‌پد؛ دوباره اعمال کنید!

به گزارش سیتنا، بسیاری از نرم‌افزارها نظیر نتفلیکس، اسپاتیفای، توییتر، آمازون و نرم افزارهای گوگل نیازمند به‌روزرسانی هستند. مدت زمان بعضی از آنها تنها چند روز است، اما با توجه به مشاهدات، بعضی از آنها به تاریخ ۶ می باز می‌گردد.

دلیل این به روزرسانی‌ها در حال حاضر نامشخص است، اما احتمال می‌رود که علتش انقضای مدارک باشد به این معنی که اپل نیازمند به روزرسانی دوباره است. اپل هنوز توضیحی در مورد به روزرسانی‌های غیر معمول ارائه نکرده است.

مک آرومورس اظهار داشت که این مسأله می‌تواند با موضوع قدیمی‌تری مرتبط باشد. بسیاری از کاربران هنگام تلاش برای استفاده از برنامه‌های محبوب، هشداری دریافت کردند که می‌گفت: «این برنامه دیگر برای شما در دسترس  نیست و برای استفاده از آن، باید به فروشگاه اپل (App Store) مراجعه کنید.»

این برنامه‌ها باز نمی‌شدند، مگر اینکه حذف شده سپس دوباره نصب یا بارگیری شوند.

بارگیری برنامه‌ها، برخلاف نصب مجدد، محتویات و اطلاعات تلفن شما را حفظ می‌کند، شما می‌توانید با مراجعه به تنظیمات ذخیره‌سازی آیفون یا آی‌پد گزینه «عمومی» را از تنظیمات (General) انتخاب کنید، سپس نام برنامه را تایید کرده و بعد روی کلمه «بارگیری برنامه» (Offload App) کلیک کنید.

ظاهرا این موضوع به دلیل راه‌اندازی و نصب آخرین نمونه‌های آی او اس ۱۳ و آی او اس ۱۳.۵ و همچنین مدل قبلی یعنی آی او اس ۱۳.۴.۱ در اپل است که البته هنوز توجیه کافی ندارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-27 15:28

افزودن دیدگاه جدید