کد مطلب: 

244948

ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران تاکید کرد:ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود.
ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir

به گزارش سیتنا، محمدرضا رزاقی، با اشاره به زمان ثبت نام مدارس شاهد، اظهار کرد: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه اول ابتدایی از اول خرداد تا ۱۷ خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تیر ماه لغایت ۱۴ تیر ماه و همچنین پیش ثبت‌نام‌ پایه دهم از پنجم تیر آغاز و تا ۲۱ تیر ادامه دارد و ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می‌شود.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد و خانواده‌ها تنها از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با اشاره به محدودیت‌های ثبت‌نام در مدارس شاهد، گفت: با توجه به ظرفیت هر مدرسه که از طرف استان اعلام می‌شود و طبق دستورالعمل و اولویت امتیازبندی که اعلام شده است، مدارس باید ظرفیت ثبت نام خود را از جامعه ایثارگری پُر کنند.

رزاقی خاطرنشان کرد:  درصورتی که همه دانش آموزان حائز امتیاز، ثبت‌نام شوند و باز جای خالی باقی مانده بود، می‌توان از دانش آموزان بدون اولویت امتیاز نیز ثبت نام کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مهمترین دغدغه ما تقویت جامعه ایثارگری در مدارس شاهد است؛ زیرا با وجود بالا رفتن سن رزمندگان و خانواده شهدا، این جامعه با کاهش روبرو شده است. برای این منظور تدابیری داشتیم که از جمله آنها می‌توان به ارائه خدمات به نوه جامعه ایثارگران و همچنین جانبازان اشاره کرد. به عنوان مثال برای سال تحصیلی جدید، امتیازات نوه رزمندگان که به ازای هر ماه ۳ امتیاز بود به پنج امتیاز افزایش یافته و حداکثر امتیاز این بخش از ۵۰ به ۷۰ رسیده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-27 12:12

افزودن دیدگاه جدید