کد مطلب: 

244885

شناسایی انتشاردهنده‌ی کلیپ قدرت نمایی در فضای مجازی

سرپرست پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری انتشار دهنده کلیپ قدرت نمایی و رجز خوانی اراذل و اوباش در فضای مجازی خبرداد.
شناسایی انتشاردهنده‌ی کلیپ قدرت نمایی در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، سرهنگ سامع خورشاد، سرپرست پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی انتشار ویدئویی از سوی یکی از فعالان فضای مجازی مبنی براینکه یکی اراذل واوباش سابقه دار شهرستان غرب استان با هویت معلوم و سلاح شکاری اقدام به قدرت نمایی در حضور عموم نموده وو در آن لحظه فردی اقدام به تصویر برداری و انتشارآن در شبکه های اجتماعی می کند،  پیگیری این پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات  فنی، مالک صفحه اینستاگرام مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.متهم با مشاهده ادله دیجیتال، به بزه انتسابی خود اقرارکرد وعلت انتشار این فیلم را در راستای جذب مخاطب و بالابردن تعداد دنبال کننده‌ها عنوان داشت.

سرهنگ‌ خورشاد گفت: متهم ضمن تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

سرپرست پلیس فتا استان مازندران بیان داشت: از کاربران محترم درخواست داریم تا در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  در قسمت مرکز فوریتهای سایبری با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-26 08:56

افزودن دیدگاه جدید