کد مطلب: 

244859

نمایی از دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک

اندرو بازورث قائم‌مقام فیسبوک در توییتر نمایشگرهای شناوری را به نمایش گذاشت که قابل حرکت هستند و می‌توان اندازه آن‌ها را تغییر داد و هم‌چنین کاربر می‌تواند با صفحه کلید و نوار وظیفه مجازی شناور بر فراز آن تایپ کند.
نمایی از دورکاری‌های آینده با واقعیت مجازی توسط فیس‌بوک

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در حالی که شرکت‌های بسیاری در حال ساماندهی دورکاری برای خودشان هستند، رئیس بخش واقعیت مجازی و واقعیت برافزوده فیسبوک، نمایی از آینده پساکرونایی این شرکت را در توییتر به نمایش گذاشت.

اندرو بازورث در توییتر نوشت که شرکت فیسبوک با خلق محیط واقعیت ترکیبی، «دورکاری و بهره‌وری را گام بزرگی به پیش می‌برد.»

بازورث در این پیام توییتری نمایشگرهای شناوری را به نمایش گذاشت که با ایما و اشاره قابل حرکت هستند و می‌توان اندازه آن‌ها را تغییر داد، و هم‌چنین کاربر می‌تواند با صفحه کلید و نوار وظیفه مجازی شناور بر فراز آن و دارای میان‌برهایی مثل علامت ویندوز و فیسبوک تایپ کند.

بازورث همچنین در این پیام توییتری نوشت: «این فیلمی واقعی است که در آن از گوشی‌های پیش‌نمونه استفاده شده است. همیشه می‌توانیم مفاهیم آینده را با استفاده از پیکربندی‌های سخت‌افزاری مختلف و در فرایندهای که محک تجربه خورده‌اند، لمس کنیم.»

واقعیت مجازی، محتوایی سه‌بعدی در محیط دیجیتالی است که رایانه آفریده است، و واقعیت برافزوده یا واقعیت ترکیبی مثل «پوکمن گو» نیز محیطی واقعی است که روی آن لایه‌ای از محتوای دیجیتالی قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-24 22:24

افزودن دیدگاه جدید