کد مطلب: 

244818

مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار کنیم

مسوول کمیته امورجوانان،دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام در فراخوانی برای روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی از آن‌ها برای ارائه برنامه‌های شان جهت برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام در فضای مجازی دعوت کرد.
مراسم بزرگداشت حضرت امام را در فضای مجازی برگزار کنیم

به گزارش سیتنا در متن نامه سید احمد حسینی خطاب به روسای دانشگاه ها ،مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور با تبریک به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

«به استحضار می‌رساند؛ بی شک نقش دانشگاه‌ها ومراکز آموزشی وتحقیقاتی دربزرگداشت وتبیین وترویج افکارو اندیشه‌های امام عظیم الشان راحل بیش از همه سازمان‌ها ونهادهاست، گرچه انجام این وظیفه الهی ، انسانی وقانونی،برای همه ایام سال یک وظیفه مستمرو دائمی است، اما ایام سالگرد آن حکیم فرزانه فرصت مغتنمی است که فعالیت‌های مجموعه ارکان کشور و تشکل‌های مردمی بیش از پیش متجلی گردد.

امسال که کشور  و مردم عزیز و قدرشناس ما با این بیماری فراگیر مواجه است،ضمن تشکر از مقام معظم رهبری ، دولت محترم و مجموعه مسوولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و لشگری ،تشکل های مردمی ، موسسات خیریه و تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و درمانی به خصوص کادر درمانی فداکار و پرتلاش از پزشکان عزیز و پرستاران ایثارگر که با تقدیم شهیدانی حماسه بزرگی را در میدان بزرگ جهاد خدمت آفریدند و بی‌تردید روح امام بزرگوار از این همه مجاهدت مسرور و شادمان است. از آن‌جاکه امکان برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت در تهران و درحرم مطهر ایشان و نیز دراقصی نقاط کشور به صورت حضوری میسر نیست، شایسته است این وظیفه الهی، انسانی و قانونی با استفاده از امکانات فضای مجازی بابرنامه ریزی مناسب هم درایام بزرگداشت آن عزیز در سی امین سالگرد انجام ودرطول سال نیز تداوم یابد.

بی تردید تبیین افکار و اندیشه های آن مرد همواره جاودان بااستفاده از آثار گرانبار ایشان و نیز انعکاس دیدگاه‌ها و نظرات  استادان و فرهیختگان در بین دانشجویان وجوانان وتشویق و ترغیب استادان و دانشجویان برای انجام تحقیقات درقالب پایان‌نامه و یا موضوعات تحقیقاتی دیگر حول افکار امام ،می‌تواند از جمله این برنامه‌هاباشد، که هم درشرائط فعلی با امکانات فضای مجازی امکان انجام آن‌هاست و هم در شرائط عادی نیز می‌توان پیگیری واجرا،نمود.

بی شک اهتمام جنابعالی و سایر مسوولان محترم دراین اقدام الهی به عنوان سند افتخاری درکارنامه خدمات شما  برای همیشه باقی خواهد ماند و روح شهیدان والامقام را نیز شاد ومسرور خواهد نمود. مستدعی است اهم برنامه  های خود را برای این کمیته درستاد مرکزی بزرگداشت  اعلام فرمائید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-23 13:46

افزودن دیدگاه جدید