کد مطلب: 

244788

فناوری جدیدی که چرخ‌دستی‌ فروشگاه‌ها را از کروناویروس پاک می‌کند

یک شرکت انگلیسی، نوعی فناوری برای پیشگیری از شیوع کروناویروس ارائه داده است که می‌تواند چرخ‌دستی فروشگاه‌ها را ضدعفونی کند.
فناوری جدیدی که چرخ‌دستی‌ فروشگاه‌ها را از کروناویروس پاک می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی‌میل، شرکت انگلیسی "ویکینسون موبایل کیترینگ " (Wilkinson Mobile Catering)، فناوری جدیدی ارائه داده که نوعی ماده آنتی‌ویروس را روی چرخ‌دستی‌های فروشگاه اسپری می‌کند تا از شیوع کروناویروس در فروشگاه جلوگیری شود.

این فناوری موسوم به "کلین ترولی" (Clean Trolley)، نوعی ماشین است که می‌تواند 30 چرخ‌دستی را در کمتر از 30 ثانیه از ویروس پاک کند.

برای استفاده از این فناوری، کافی است تا چرخ‌دستی‌ها به سادگی به سوی کلین ترولی حرکت داده شوند تا نوعی ماده شیمیایی که ویروس‌ها از جمله کروناویروس را از بین می‌برد، روی آنها اسپری شود.

کلین ترولی، چرخ‌دستی‌ها را از ویروس پاک می‌کند تا برای استفاده مشتریان بعدی، ایمن باشند. این فناوری می‌تواند میزان ابتلا به کروناویروس را در فروشگاه‌های شلوغ کاهش دهد.

شرکت سازنده باور دارد که این ماشین می‌تواند موثرتر از روش‌های کنونی پاکسازی چرخ‌دستی‌هایی باشد که دائما در فروشگاه‌ها دست به دست می‌شوند.

"مایک ویکینسون" (Mike Wilkinson)، رئیس این شرکت گفت: ما اکنون شاهد ترس مردم از گسترش موج دوم کروناویروس هستیم. نظر ما این است که اطمینان از پاکسازی فوری همه سطوح می‌تواند بهترین راه برای ایمن شدن فروشگاه‌ها باشد.

کلین ترولی را می‌توان در محوطه پارکینگ فروشگاه‌ها و مراکز خرید قرار داد تا همه چرخ‌دستی‌ها را پس از استفاده، ضدعفونی کنند.

به گفته ویکینسون، کلین ترولی را می‌توان برای پاکسازی همه ابزار قابل حمل به کار برد اما وسایل الکترونیکی از این قاعده مستثنی هستند.

از کلین ترولی می‌توان در فرودگاه‌ها نیز استفاده کرد تا بقایای ویروس را که روی چرخ‌دستی‌های مخصوص حمل چمدان باقی مانده است، از بین ببرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-22 16:51

افزودن دیدگاه جدید