کد مطلب: 

244786

اسکنری که شست و شوی درست دست‌ها را بررسی می‌کند

یک شرکت آمریکایی، اسکنری ارائه داده است که می‌تواند برای پیشگیری از شیوع ویروس‌ها، کیفیت شست و شوی دست‌ها را بررسی کند.
اسکنری که شست و شوی درست دست‌ها را بررسی می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از تک‌کرانچ، شیوع کروناویروس موجب شده که شستن دست به عنوان یک راه حل موثر برای پیش‌گیری از بیماری‌ به خاطر سپرده شود. شرکت "پث‌اسپات" (PathSpot)، برای بهبود کیفیت شست و شوی دست‌ها، نوعی اسکنر ارائه داده است که تمیز بودن دست‌ها را پس از شست و شو بررسی می‌کند.

"کریستین شیندلر" (Christine Schindler)، بنیان‌گذار و مدیرعامل پث‌اسپات گفت: اسکنر پث‌اسپات را می‌توان در هر مکانی که در آن غذا ارائه یا ذخیره می‌شود، به کار برد تا مشتریان و کارکنان آنجا بتوانند از پاکیزگی دست‌های خود مطمئن شوند.

این اسکنر، روی دیوار کنار سینک شست و شو نصب می‌شود تا افراد پس از شستن دست‌ها، تمیز شن آنها را بررسی کند. برای این کار، تنها کافی است که کاربر، دستان خود را زیر آن قرار دهد تا براساس میزان پاکیزگی دست‌ها، نور سبز یا قرمز از آن ساطع شود.

به گفته شیندلر، این اسکنر برای انجام دادن کار خود، تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد و با استفاده از آن می‌توان عوامل بیماری‌زا را به سادگی شناسایی کرد.

وی افزود: بیشتر مردم، شست و شوی دست‌ها را به درستی انجام نمی‌دهند. آنها دست‌های خود را می‌شویند اما برخی از آنها، 20 دقیقه کامل را به این کار اختصاص نمی دهند و یا از صابون برای شست‌وشو استفاده نمی‌کنند.

اسکنر پث‌اسپات در حال حاضر نمی‌تواند وجود کروناویروس را تشخیص دهد اما به شناسایی آلاینده‌های عفونی کمک کند. این شرکت، اسکنر خود را در رستوران‌ها روی صدها مشتری آزمایش کرد و دریافت که این فناوری می‌تواند تاثیر بالایی در کاهش آلودگی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-22 16:45

افزودن دیدگاه جدید