کد مطلب: 

244784

انزجار از رژیم صهیونیست را در فضای مجازی اعلام می کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امسال روز قدس متفاوت تر از سال های گذشته بدون راهپیمایی برگزار شده اما مسلمانان با شکل های مختلف انزجار خود را به رژیم صهیونیست اعلام می کنند.
انزجار از رژیم صهیونیست را در فضای مجازی اعلام می کنیم

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز(2خرداد) در راستای روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است، اظهار کرد: هر کس خود را مسلمان بداند باید در روز قدس از فلسطین حمایت کند و انزجار خود را از صهیونیست، آمریکا و انگلیس اعلام کند.

وی افزود: کشورهایی که در آن زمان می گفتند ارتش چهارم جهان را دارند و بر همه جا مسلط اند و ادعا داشتند که نیل تا فرات را می خواهند بگیرند و زیر سلطه خود داشته باشند، امروز حالت دفاعی پیدا کرده و حتی از مردم غزه هم شکست خوردند و نمی توانند در مقابل آن ها اقدامی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند در راستای مسئله فلسطین خواهید دید که چه کشوری همراه با امت اسلامی است.

آیت الله شاهروردی عنوان کرد: کشورهایی که با اسرائیل ارتباط دارند را نمی توانیم جزء مسلمانان و انقلابیون بدانیم اما کشورهایی که از این جریان از فلسطین حمایت کرده را از خود می دانیم چرا که در روز قدس یاری گر فلسطین هستند.

وی ذکر کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است روزی که بزرگان مراجع شرکت در راهپیمایی را واجب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و استان متأسفانه نتوانستیم در راهپیمایی این روز ارزشمند شرکت کنیم اما انزجار خود را از صهیونیست ها با شکل های مختلف در فضای مجازی اعلام می کنیم.

آیت الله شاهروردی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم پیوستن مسلمانان و مستضعفین جهان، حکومت غاصب اسرائیل هر چه زودتر از بین برود و فلسطینیان به سرزمین خودشان بازگردند و حکومتی با رأی مردم تشکیل دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-22 16:39

افزودن دیدگاه جدید