کد مطلب: 

244759

متقاضیان بیمه بیکاری کرونا شماره حساب بدهند

کارگران و متقاضیان بیمه بیکاری آسیب‌دیده از کرونا که پیامک وزارت کار را دریافت کرده‌اند، ظرف ۲۴ ساعت از دریافت پیامک باید شماره حسابی برای واریز مبلغ بیمه بیکاری اعلام کنند.
متقاضیان بیمه بیکاری کرونا شماره حساب بدهند

به گزارش سیتنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مقرری ‌بگیرانی که در اسفند سال ۱۳۹۸ شغل خود را از دست داده و بیکار شده اند، ظرف ۲۴ ساعت پیامک درخواست شماره حساب برای واریز بیمه بیکاری را دریافت خواهند کرد.

بر این اساس متقاضیان باید پس از دریافت پیامک با مراجعه به سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری به نشانی https://bimebikari.mcls.gov.ir در اسرع وقت و حداکثر ۱۲ ساعت، نسبت به درج شماره حساب بانکی خود در یکی از بانکهای تعیین شده در سامانه اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مسئولیت اعلام صحت و سقم شماره حساب و انطباق آن با کد ملی برعهده فرد متقاضی است.

این اطلاعیه در خصوص متقاضیان بیکار شده در اسفند سال ۹۸ است اما فهرست افرادی هم که تاریخ بیکاری آنها در فروردین ‌ماه سال ۹۹ بوده توسط سازمان تامین اجتماعی احصاء و آمارگیری شده و در آینده‌ نزدیک برای این افراد نیز پیامکی مشابه ارسال خواهد شد.

پیش بینی می شود در صورت اعلام به موقع و ثبت شماره حساب تاییدشدگان نهایی متقاضی بیمه بیکاری، حداکثر تا عید فطر مبلغ بیمه بیکاری به حساب مشمولان واریز شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-21 00:06

افزودن دیدگاه جدید