کد مطلب: 

244750

توییت‌های جنجال‌ساز لوئیس فیگو

لوئیس فیگو که اخیرا با انتقاد از سیاست‌های دولت اسپانیا در مواجهه به کرونا جنجال‌آفرین شده بود با انتشار یک توییت، جنجال‌ها در این باره را شدت بخشید.
توییت‌های جنجال‌ساز لوئیس فیگو

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، به نظر می‌رسد لوئیس فیگو دلش برای روزهای تنش‌آفرینی خود در اسپانیا که سالها پیش به دلیل انتقالش از بارسلونا به رئال مادرید اتفاق افتاد تنگ شده. او اخیرا با انتقادهایش از سیاست‌های دولت اسپانیا در مواجهه به اپیدمی کرونا بار دیگر به چهره‌ای جنجالی در این کشور تبدیل شده. بعد از این جنجالها او حالا با انتشار یک توییت که از طرف اسپانیایی‌ها، کنایه‌آمیز تفسیر شده بار دیگر به یک چهره جنجالی تبدیل شده است.

لوئیس فیگو که حدود 20 سال در مادرید، پایتخت اسپانیا زندگی می‌کند چند روز پیش با انتشار یک توییت به انتقاد از سیاست دولت اسپانیا در اجرای محدویت‌های اجتماعی با هدف کنترل اپیدمی کرونا پرداخت. بعد از انتقاد اولیه لوئیس فیگو ، او که از پاسخهای عمدتا خشمگین برخی اسپانیایی‌ها عصبانی شده بود  توییت جنجالی‌تری منتشر کرد و دولت اسپانیا را متهم به گوش ندادن به نظر دانشمندان کرد و گفت به همین دلیل است که میزان مرگ و میر کرونا در این کشور تا این حد بالا بوده.

طرفداران دولت اسپانیا بعد از این توییت حملات  شدیدی به فیگو کردند. تازه‌ترین واکنش فیگو به این حملات انتشار یک  توییت است که رئیس‌جمهور پرتغال را درحالیکه یک ماسک تنفسی بر چهره دارد در صف خرید عادی یک فروشگاه نشان می‌دهد. این توییت که بسیاری از اسپانیایی‌ها آن را طعنه‌ای ملی ارزیابی کرده‌اند حالا فیگو را محور اصلی جنجال‌های رسانه‌ای در اسپانیا تبدیل کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-20 15:53

افزودن دیدگاه جدید