کد مطلب: 

244683
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سیتنا:

میانگین سرعت در ADSL مخابرات بین 8 تا 10 مگ و در VDSL مخابرات 40 مگ است/ از متقاضیان دریافت اینترنت روی فیبرنوری، صرفا هزینه‌ی مودم دریافت می‌شود و نه هزینه‌ی کابل کشی/ پیمانکاران شرکت مخابرات حق دریافت هیچ گونه هزینه‌ی اضافی از مشترکان ندارند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در هیچ جای کشور پیمانکار شرکت مخابرات حق ندارد هزینه‌ی اضافی از مشترک دریافت کند و اگر موردی مشاهده شد به ما اعلام کنید تا رسیدگی کنیم.
میانگین سرعت در ADSL بین 8 تا 10 مگ و در  VDSL این میانگین 40 مگ است/ پیمانکار شرکت مخابرات حق ندارد هزینه اضافی از مشترک دریافت کند

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در نشست خبری آنلاین به مناسبت هفته‌ی جهانی ارتباطات و در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا مبنی بر اینکه میزان سرعت دانلود و آپلود برای مشترکان شرکت مخابرات در ADSL و VDSL چه میزان سرعت اسمی است و ضریب اشتراک سرعت چگونه است؟ گفت: در ADSL معمولا میانگین سرعت 8 مگ است، اما گاهی ممکن است به دلیل مسافت و نوع کابل یک یا دو مگ شود، حتی بنده سرعت را در منطقه ای تست کردم که یک مگ هم سرعت نداشته است. فاصله از منطقه و نوع کابل در این میزان دخیل هستند، اما میانگین سرعت در ADSL بین 8 تا 10 مگ است.

وی، ادامه داد: با تکنولوژی VDSL میانگین به 40 مگ می‌رسد یعنی حداقل میانگین 40 مگ را داریم و در مناطقی حتی به 70 تا 80 مگ هم می‌رسد که این امر به فاصله مرکز تا کافو و شرایط دیگر نیز بستگی دارد، ولی ما میانگین عدد 40 را برای VDSL داریم.

صدری در ادامه پاسخ به خبرنگار سیتنا، خاطرنشان کرد: از این بحث مهم‌تر FTTH است که ما به مردم هم از سال گذشته اعلام کردیم اگر درخواست FTTH کردید مخصوصا در مراکز تجاری، هزینه کابل کشی از شما گرفته نمی‌شود حتی اگر فیبر داخل منزل وارد شود و تنها هزینه‌ای که باید پرداخت شود هزینه مودم است. در بحث های کابل کشی هیچ هزینه‌ای از مشترک گرفته نمی شود. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: اخیرا برخی از پیمانکاران شرکت مخابرات در قبال کارهایی که برای مشترکان انجام داده‌اند درخواست وجه کرده‌اند که با آنها برخورد جدی شده است و برخی از آنها از کار معلق شده‌اند.

وی، افزود: در هیچ جای کشور پیمانکار شرکت مخابرات حق ندارد هزینه اضافی از مشترک دریافت کند و اگر موردی مشاهده شد به ما اعلام کنید تا رسیدگی کنیم. دو پیمانکاری که هزینه از مشترک گرفته بودند را مجبور کردیم تا وجوه گرفته شده را پس دهند؛ این هزینه باید از طرف پیمانکار به شرکت مخابرات پرداخت شود. اگر وجهی گرفته می‌شود باید در حساب شرکت مخابرات باشد و در خارج از حساب مخابرات هیچ دریافت وجهی نداریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-18 14:42

افزودن دیدگاه جدید