کد مطلب: 

244675
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

رشد اقتصاد دیجیتال کشورمان طی سه سال اخیر معادل رشد آن در طول تاریخ است/ این خبری است که برخی در صداوسیما سانسور می‌کنند و دوست ندارند دیده شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: توی سه سال اخیر، با همه‌ی مشکلاتی که برای ما ناخواسته پیش اومد، از فیلترینگ گرفته تا قطع اینترنت، سهممون «دو برابر» شد. به عبارتی دیگه، سهم افتصادی بخش ما به اندازه‌ی معادل هر چه این اقتصاد در طول تاریخ سهم کسب کرده بود، رشد کرد.
رشد اقتصاد دیجیتال کشورمان طی سه سال اخیر معادل رشد آن در طول تاریخ است/ این خبری است که برخی در صداوسیما سانسور می‌کنند و دوست ندارند دیده شود

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در اینستاگرامش نوشت:

هر وزیر و وزارتخانه‌ای یک وظیفه‌ی اقتصادی داره. مهمترینش اینه که مطابق اسناد بالادستی در رقابت با سایر حوزه‌ها بتونه سهم اقتصادی بخش تحت مدیریتش رو از اقتصاد کشور بیشتر کنه. از من زیاد شنیدید که گفتم در آینده‌ی نزدیک، #اقتصاد_دیجیتال جایگزین اقتصاد نفتی در کشور می‌شه.
توی سه سال اخیر، با همه‌ی مشکلاتی که برای ما ناخواسته پیش اومد، از فیلترینگ گرفته تا قطع اینترنت، سهممون «دو برابر» شد. به عبارتی دیگه، سهم افتصادی بخش ما به اندازه‌ی معادل هر چه این اقتصاد در طول تاریخ سهم کسب کرده بود، رشد کرد.
این یکی از اون چیزهایی هست که برخی در صداوسیما سانسور می‌کنند و دوست ندارند دیده بشه، اما هر چند بدشون بیاد یک واقعیته.
این یکی از اون چیزهایی است که من می‌بینم و میگم آینده روشنه و فناوری اطلاعات، اقتصاد ایران رو متحول می‌کنه.
#گزارش_به_مردم
#آینده_روشن

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-18 09:07

افزودن دیدگاه جدید