کد مطلب: 

244644

جنجال کلیپ رقص جوانان درخیابان های ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون تحقیقات پلیس آذربایجان‌غربی در موضوع کلیپ رقص جوانان در روز شهادت امام علی(ع) در روستای بند ارومیه ادامه دارد.
جنجال کلیپ رقص جوانان درخیابان های ارومیه

به گزارش سیتنا، سردار مسعود خرم‌نیا با اشاره به موضوع انتشار فیلم رقص چند جوان در روستای گردشگری بند که در شبکه‌های اجتماعی مجازی و در روز شهادت امام علی(ع) اتفاق افتاد اظهار کرد: این کلیپ به ناجا نیز ارسال شده و نیروهای انتظامی بررسی کرده که یک کلیپ تقریبا 15 ثانیه است.

وی تصریح کرد: اما معلوم نیست این کلیپ متعلق به کدام زمان و مکان بوده و در حال بررسی است بنابراین زمانی که از بند ارومیه صحبت به میان می‌آید به طور دقیق آثار و نشانه‌ای از این مکان در آن دیده نشده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین زمان این کلیپ رقص چند پسر جوان نیز معلوم نیست که چه زمانی اتفاق افتاده و در حال بررسی موضوع هستیم.

به گزارش تسنیم، آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه سرزمین اقوام و ادیان است و با آرامش و وحدت مثال زدنی با یکدیگر زندگی می‌کنند اما برخی اصرار بسیاری برای دامن زدن به مسائل قومیتی داشته و با انتشار این تصاویر در روز شهادت امام علی(ع)، به دنبال جریحه دار کردن افکار عمومی هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-16 21:31

افزودن دیدگاه جدید