کد مطلب: 

244631

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی

صد و پنجاه و چهارسال از عمر اتحادیه بین المللی ارتباطات می گذرد و امسال با شعار فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت اهداف توسعه پایدار، مردم دنیا هم‌چنان در تکاپو برای بهره مندی از بهترین خدمات ارتباطی و بهبود وضعیت ارتباطات و جامعه اطلاعاتی هستند.
پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، توسعه همکاری های بین المللی بین همه اعضاء اتحادیه برای بهبود و استفاده درست از امکانات ارتباطی دوربرد، ارتقاء و توسعه امکانات فنی و کمک به کشورهای درحال توسعه، ارتقای سطح استفاده از خدمات ارتباط دوربرد با هدف تسهیل روابط سالم، ایجاد هماهنگی میان فعالیت‌های اعضای اتحادیه، همکاری با سازمان های منطقه ای و بین المللی بخشی از اهداف اتحادیه و وطیفه اعضاء آن برای بهبود وضعیت ارتباطات است.

ایران با سابقه ی حضور بیش از صد سال در اتحادیه تلگراف بین الملل که بعدها اتحادیه بین الملل ارتباطات دور نام گرفت، پیشینه ای قوی از تلاش برای گسترش و توسعه ارتباطات دارد و همه ما در حوزه ارتباطات کشور در تلاشیم در کنار فراهم سازی فناوری روز، آگاهی مردم را به دانش روز ارتباطی و تسهیل و تسریع خدماتِ برخط با توجه به اهداف دولت الکترونیک ارتقاء دهیم تا با وجود شهر و شهروندانی هوشمند گام های موثرتری در توسعه پایدار برداریم و در این راه از هیچ کوششی برای دسترسی همه مردم به ارتباطات پایه و پیشرفته - به اقتضاء هر منطقه- فروگذار نمی کنیم.

امروز و طی چند ماه گذشته، ما و همه دنیا بواسطه غلبه ویروسی ناشناخته در زندگی و لزوم رعایت پروتکل های معین بهداشتی، تغییر رویه ای در ارتباطات پیدا کردیم که این موقعیت و فضای تازه، بسیاری از مناسبات ارتباطات را در دنیا تغییر داد و علی رغم محدودیت های حضور فیزیکی، گسترش ارتباطات برخط و الکترونیک، علاوه بر صرفه جویی در زمان، به اجرای بسیاری از اقدامات روزمره ما سرعت داد و مسیری تازه و پویاتر برای همه ما پیش رو گذاشت.

در حقیقت این ما هستیم که باید در شرایط خاص و بحران ها، به ویژه موقعیت کنونی، فرصت های تازه را دریابیم و با بکارگیری هنر و خلاقیت و ارائه راهکارها و شیوه های جدید و موثر ارتباطی بهترین نتایج را بدست آوریم که بی شک فرصت های طلایی در دل بحران ها نهفته است.

آنچه که امروز حوزه ارتباطات کشور، شامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران و شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی و دیگر بخش های فعال بیش از پیش به آن وابسته است؛ هم افزایی و همگرایی همه بخش ها و مشارکت فعالانه و دلسوزانه و تلاش برای رشد و پایداری شبکه ارتباطی کشور برای ارائه بهترین خدمات در جهت ارتباطاتی فراگیر است.

تمرکز ما در شرکت مخابرات ایران بر توسعه زیرساخت ها، ارتقاء برند و ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی مطلوب به مشترکان و مردم عزیز است و البته جای بسی خرسندی است که امروز با همکاری و همراهی بیش از گذشته همه بخش ها به ویژه وزارت محترم ارتباطات قدم های بزرگ و موثری در این زمینه برداشتیم و طی سال جاری شاهد به ثمر رسیدن اقدامات مهمی خواهیم بود. انشالله.

روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی را اول به همه همکاران گرانقدر در سراسر ایران که سختکوشانه و همدلانه برای اعتلای کشور تلاش می کنند و همچنین همه فعالان این حوزه تبریک و شادباش می گویم و آرزوی توفیق و موفقیت های روزافزون برای همه شما دارم. برقرار و سربلند باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-16 10:59

افزودن دیدگاه جدید