کد مطلب: 

244593

آزادسازی سهام عدالت، طعمه جدید کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در خصوص کلاه‌برداری در پوشش آزادسازی سهام عدالت هشدار داد.
آزادسازی سهام عدالت، طعمه جدید کلاهبرداران سایبری

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرگرد"یوسف شاکری" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: شهروندان به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی ناشناس و تبلیغات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی با موضوعات ثبت‌نام آزادسازی سهام عدالت، خریدوفروش سهام در بورس و... اعتنا نکنند.

سرگرد شاکری ادامه داد: کلاهبرداران و سودجویان در این روزها با تبلیغاتی با عنوان ثبت‌نام و آزادسازی سهام عدالت، کاربران را به سایت‌های جعلی (فیشینگ) هدایت کرده و اطلاعات حساب و مشخصات کاربران را سرقت نموده و اقدام به سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی آن‌ها می‌کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: شهروندان محترم هوشیار باشند در حال حاضر، ثبت‌نام جدیدی تحت عنوان سهام عدالت صورت نمی‌گیرد، لذا فریب هیچ‌گونه تبلیغات با موضوع ثبت‌نام سهام عدالت را در فضای مجازی نخورند و هرگونه اخبار در این خصوصی را تنها از طریق رسانه‌های معتبر بومی پیگیری کنند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات امنیتی در مراقبت از اطلاعات شخصی و بانکی خود، در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در حوزه جرائم سایبری، مراتب را با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-05-14 23:29

افزودن دیدگاه جدید