کد مطلب: 

244491

21 هکتار فضای جدید به زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان می‌پیوندد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از پروژه‌های در حال اجرای پارک فناوری پردیس بازدید کرد. یکی از این پروژه‌ها، احداث فاز سوم پارک است که با تکمیل آن، ۲۱ هکتار فضای جدید در اختیار فعالان زیست‌بوم فناوری و کارآفرینی دانش بنیان قرار می‌گیرد تا زبست‌بوم نوآوری در سال جهش تولید رونق بیش‌تری بگیرد.
21 هکتار فضای جدید به زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان می‌پیوندد

به گزارش سیتنا، در نخستین بخش این بازدیدها، روند پیشرفت فاز سوم پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد توجه قرار گرفت.

این فاز از پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با عنوان «پردیس کارآفرینی»، میزبان  واحدهای تولیدی با محصولات دارای فناوری پیشرفته با ارزش افزوده محصولات بالا و تولید مبتنی بر نیروی متخصص، «واحدهای تحقیق و توسعه (R&D)،آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و فب‌لب‌ها خواهد بود.

این پروژه دانش بنیان از تیرماه امسال با کارفرمایی پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط شرکت پیمان‌کار آغاز شده است و پاییز امسال نهایی می‌شود.

فاز سوم پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 21 هکتار و 85 قطعه مجزا میزبان نوآوری کسب و کارهای دانش بنیان و واحدهای فناور خواهد بود.

بازدید از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات دانش‌بنیان ایران‌ساخت

ستاری در ادامه از شرکت های دانش بنیان ایده کاوان صنعت پردیس طراح و سازنده ربات های بازرسی و عملیاتی و شرکت دانش بنیان ایمن ایجاز، سازنده ایمپلنت‌های استخوانی ایران‌ساخت بازدید کرد و با فناوران مستقر در این شرکت‌های دانش‌بنیان به گفت‌وگو نشست.

در ادامه این بازدیدها، فعالان فناور شرکت‌ دانش بنیان پارس نهند که دستگاه های مافوق صوت ایران‌ساخت را با ابعاد و کاربردهای خاص تولید می‌کنند، دستاوردهایشان را به معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ارائه کردند. 

ستاری همچنین به ساختمان فضای کار اشتراکی کوآپ رفت و در ادامه نیز از میزان پیشرفت احداث صندوق توسعه فناوری های نوین، آگاه شد. صندوق توسعه فناوری های نوین پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع احداث شده است تا زمینه حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در این پارک علم و فناوری را فراهم کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این بازدیدها، در جریان پیشرفت احداث زیرساخت‌های ارتباطی و رفاهی مانند پل ارتباطی، فضای ورزشی و پروژه تامین برق پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-12 10:27

افزودن دیدگاه جدید