کد مطلب: 

244302
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تولیدی حوزه‌ی مخابرات در گفت‌وگو با سیتنا:

وزارت ارتباطات پیشگام تشکیل کمیته‌ی پایش تولید در صنعت مخابرات شود/ طی دو سال گذشته تمام مناقصات در شرکت مخابرات ایران با اولویت محصولات داخلی برگزار شده است

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدی دانیال موج، گفت: باید در وزارت ارتباطات کمیته‌ای جهت پایش تولید در صنعت مخابرات ایران شکل گیرد که بتواند مشکلات تولید کننده‌های زیربخش را سریع حل و فصل نموده و پایش مربوط به حداکثر استفاده از توان داخلی را به خوبی انجام دهد.
وزارت ارتباطات پیشگام تشکیل کمیته‌ای پایش تولید در صنعت مخابرات شود/ طی دو سال گذشته تمام مناقصات در شرکت مخابرات ایران با اولویت محصولات داخلی برگزار شده است

صمد صمدیانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدی دانیال موج و عضو هیات علمی دانشکده پست و مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون اقدامات صنعت مخابرات کشور برای تحقق شعار «جهش تولید»، اظهار داشت: پنج شرکت بزرگ و تاثیرگذار در صنعت مخابرات ایران، در سال جهش تولید می‌توانند نقش‌آفرین باشند؛ که مشتمل بر شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت ایرانسل و شرکت رایتل هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تولیدی حوزه‌ی مخابرات، تاکید کرد: اگر در این پنج شرکت، عزم جدی جهت ارجاع حداکثری کار به شرکت‌های داخلی باشد، ما می‌توانیم شاهد جهش تولید در صنعت مخابرات ایران باشیم.

صمدیانی خاطرنشان کرد: به نظر بنده باید در وزارت ارتباطات کمیته‌ای جهت پایش تولید در صنعت مخابرات ایران شکل گیرد که بتواند مشکلات تولید کننده‌های زیربخش را سریع حل و فصل نموده و پایش مربوط به حداکثر استفاده از توان داخلی را به خوبی انجام دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به روحیه‌ی جهادی وزیر محترم ارتباطات انتظار می رود این کمیته تحت مدیریت مستقیم خود ایشان راهبری شود و یا از مدیران جوان و  جهادی در مدیریت این کمیته استفاده شود.

صمدیانی پیرامون میزان تحقق شعار «رونق تولید» در صنعت مخابرات در سال گذشته هم گفت: در دو سال گذشته شرکت مخابرات ایران دچار تحول اساسی در نگرش به محصولات تولید داخل شده است؛ به طوری که تقریبا تمام مناقصات با اولویت محصولات داخلی برگزار شده است که باید از هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، رییس محترم هییت مدیره و مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس صدری که دارای عزم جدی در حمایت از تولید داخل هستند تقدیر و تشکر در سطح ملی صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدی دانیال موج در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید همان رویکرد سال گذشته در شرکت مخابرات ایران ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-05-05 12:48

افزودن دیدگاه جدید