کد مطلب: 

244213

کسب ٣ تندیس ویژه از جشنواره ملی امتنان همزمان با سالروز تولد ٢۵ سالگی شرکت نیان الکترونیک

همزمان با روز جهانی کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه، با حضور استاندار محترم خراسان رضوی، آقای رزم حسینی و مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای سنجری، در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
کسب ٣ تندیس ویژه از جشنواره ملی امتنان همزمان با سالروز تولد ٢۵ سالگی شرکت نیان الکترونیک

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در این جشنواره که مراسم تقدیر آن ١١ اردیبهشت برگزار شد، شرکت نیان الکترونیک به عنوان "تنها شرکت دریافت کننده تندیس در هر سه حوزه ی جشنواره" مفتخر به دریافت عنوان های واحد تولیدی نمونه، کارگروه نمونه و کارگر نمونه در سال ٩٩ شد.

در این مراسم که با تولد ٢۵ سالگی شرکت نیان الکترونیک مقارن شد، تندیس "واحد تولیدی نمونه" به جهت رشد و توسعه منابع انسانی و تولیدات؛ تندیس "کارگروه نمونه" به جهتِ ارائه طرح اینورتر خورشیدی 5 کیلووات توسط واحد تحقیق و توسعه ی شرکت (نخستین طراح و تولیدکننده در کشور)؛ و  تندیس "کارگر نمونه" به جهت ارائه طرح سیستم درایور کولر گازی (که طراحی و بومی سازی آن از خروج ارز جلوگیری می کند)؛ به نیان الکترونیک اعطا شد تا مهر تایید دوباره بر استقرار سازو کارهای هوشمند در طول ربع قرن تولید دانش بنیان باشد.

دبیرخانه جشنواره امتنان، نوآوری در طرح، توسعه و تعالی منابع انسانی، افزایش بهره وری و سهم فروش، اجرای استانداردهای ملی مدیریتی در حوزه منابع انسانی و ... را از شاخص های مهم در انتخاب خود اعلام نمود.

گفتنی است شرکت دانش بنیان نیان الکترونیک توسط مهندس محمدعلی چمنیان در ۷ اردیبهشت سال ١٣٧۴ با استارت آپی ٣ نفره در فضای ٧٠ متری تاسیس شد. اکنون این شرکت با بیش از ٣٠٠  نیروی انسانی و با وسعت بیش از ٣٠ هزارمترمربع فضای تولیدی به عنوان بزرگترین طراح و تولیدکننده مبدل های انرژی الکتریکی مشغول به فعالیت های دانش بنیان در داخل و خارج از کشور است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-02 15:30

افزودن دیدگاه جدید