کد مطلب: 

244212

"سعید کریم زاده" عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

طی حکمی از سوی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سعید کریم زاده به مدت دو سال به عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شدند.
"سعید کریم زاده" عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شد

به گزارش سیتنا، در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده 16 اساسنامه و صورتجلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت دو سال به سمت « عضو هیات مدیره شرکت زیرساخت» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر، خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در چارچوب اساسنامه، ضوابط و مقررات مربوطه جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

کریم زاده از مدیران جوان حوزه ICT بوده که طی مدت 10 سال حضور مستمر در صنعت ارتباطات کشور در سمت های مختلف اجرایی و مدیریتی موفق به خدمت شده است .وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مالی و مدیریت ریسک از دانشگاه تهران و مولف کتاب در حوزه بازار سرمایه است.

از جمله سوابق وی می توان به نایب رئیس هیأت مدیره شرکت ایرانیان تاورز، معاون مالی و سرمایه انسانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل مدیرعامل شرکت رایتل اشاره کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-05-02 15:02

افزودن دیدگاه جدید