کد مطلب: 

244157

توییتر میلیون‌ها حساب کاربری را حذف کرد

توییتر میلیون‌ها حساب کاربری را که از طریق پیامک ایجاد شده بودند حذف کرد، زیرا خطر زیادی وجود دارد که این حساب‌ها مورد رخنه قرار گیرند.
توییتر میلیون‌ها حساب کاربری را حذف کرد

به گزارش سیتنا، توییتر ابتدا پارسال و بعد از آن که جک دورسی، مدیرعامل‌ آن، گفت که در حساب وی از طریق خدمات توییت پیامکی رخنه کرده‌اند، این خدمات را حذف کرد.

گروه رخنه‌گر که «جوخه خنده» نام داشت، از ایرادهای امنیتی موجود در این خدمات بهره‌برداری کرد و از حساب دورسی، به انتشار توهین‌های نژادی در توییتر دست زد.

این شرکت با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: «می‌خواهیم همچنان به ایمن‌سازی حساب کاربران کمک کنیم. در پیامک آسیب‌پذیری‌هایی دیدیم و به همین دلیل، غیر از چند کشور اندک‌شمار، خدمات توییتر پیامکی را در بقیه جاها حذف کردیم.»

شرکت توییتر افزود: «البته همگان هنوز به پیامک‌های مهم لازم برای ورود و مدیریت حساب دسترسی دارند.»

کشورهایی که هنوز به این قابلیت دسترسی دارند، آن‌هایی هستند که به دلیل ضعیف بودن خطوط اینترنت، «برای استفاده از توییتر» به این قابلیت «اتکا دارند.»

توییتر در این تازه‌ترین روزآوری، میلیون‌ها حساب غیرفعال را نیز حذف کرد که وقتی خدمات این شرکت برای نخستین بار راه افتاد، با استفاده از پیامک برقرار شده بودند.

در بیانیه توییتر آمده است: «داریم حساب‌هایی را حذف می‌کنیم که از طریق پیامک ایجاد شده بودند، زیرا دیگر از این فناوری پشتیبانی نمی‌کنیم و خطر زیادی وجود دارد که این حساب‌ها مورد رخنه قرار گیرند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-30 15:52

افزودن دیدگاه جدید