کد مطلب: 

244132

آغاز روند سوددهی رایتل از زمستان ۹۸

روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: این اپراتور در سه ماه متوالی در زمستان ۹۸ سودآور شد و این روند در فروردین ماه نیز ادامه داشت؛ در این دوره شاخص‌های کلیدی عملکرد رایتل بهبود چشم‌گیری یافته ‌است.
آغاز روند سوددهی رایتل از زمستان ۹۸

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، با نزدیک شدن به فصل مجامع، شرکت‌های مختلف در حال اعلام صورت‌های مالی یک ساله خود هستند و در این بین، رایتل نیز در این شاخص‌ها، عملکرد موفقی را نشان می‌دهد.
 
بررسی صورت‌های مالی رایتل در سال ۹۸ حاکی از آن است که درآمد ناخالص که نشان دهنده کل درآمد شرکت در یک دوره زمانی مشخص است، در مقایسه با دوره یک سال قبل از آن،  بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.
 
زیان خالص شرکت نسبت به دوره زمانی قبلی (یک ساله) با کاهش چشمگیر ۷۵ درصدی مواجه شده‌ است.
 
همچنین زیان عملیاتی در سال مالی گذشته ۹۱ درصد نسبت به دوره مشابه، کمتر شده‌ است.
 
عملکرد شرکت در زمستان ۹۸، رایتل را وارد حاشیه سود کرده و با اصلاحات در دست اجرا در مجموعه رایتل وبا حمایت های موثر مدیریت  شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از این بنگاه اقتصادی، سال ۹۹ سالی تعیین کننده برای این برند خوشنام خدمات ارتباطی همراه کشور پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است تیم مدیریتی جدید از ابتدای آبان ماه ۹۸ مدیریت این بنگاه اقتصادی را به عهده گرفته است.
 
از آنجا که سود و زیان عملیاتی در یک تعریف کلی متوجه تمام جریانات مالی در حوزه کاری شرکت و یا موسسه صاحب سهام است، این خبر برای دنبال کنندگان رویداد بنگاه اقتصادی رایتل و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور قابل توجه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-29 16:43

افزودن دیدگاه جدید