کد مطلب: 

244110
در پی دعوت آذری جهرمی از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش ایران همدل؛

شرکت مخابراتی ارگ جدید با اهدای 500 عدد انواع مودم به دانش آموزان مناطق محروم جنوب استان کرمان اعلام آمادگی کرد

در پی دعوت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌های اقتصاد دیجیتال کشور برای پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران، شرکت مخابراتی ارگ جدید هم ضمن پیوستن به این کمپین با اهدای 500 عدد انواع محصول مودم های ADSL ، VDSL و LTE مورد نیاز برای ارتباط دانش آموزان مناطق محروم جنوب استان کرمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرد.
شرکت مخابراتی ارگ جدید با اهدای 500 عدد انواع مودم برای ارتباط دانش آموزان مناطق محروم جنوب استان کرمان اعلام آمادگی کرد

به گزارش سیتنا، شرکت مخابراتی ارگ جدید، بزرگترین تولیدکننده مودم در ایران در اینستاگرامش نوشت:

ما هم به پویش #ایران_همدل پیوستیم
ما در شرکت خدمات مخابرات ارگ جدید به عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده مودم در کشور، با حمایت های وزرای محترم ارتباطات و صنعت توانسته‌ایم در منطقه ای محروم در جنوب استان کرمان (بم) در طول ۹ سال گذشته برای ۵۰۰ نفر در کشور که ۳۰۰ نفر از این عزیزان هموطنان این منطقه که اکثر بانوان تحصیل کرده هستند می‌باشد که به دلیل محرومیت در این منطقه امکان اشتغال نداشته‌ و اکنون با یاری هم اشتغال دارند.
در پاسخ به دعوت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات @Azarijahromi برای پیوستن به پویش #ایران_همدل ، بر خود واجب دانستیم در مرحله اول، ۵۰۰ عدد انواع محصول مودم های ADSL , VDSL و LTE مورد نیاز برای ارتباط دانش آموزان عزیز مناطق محروم جنوب استان کرمان را تقدیم نماییم.
@U_TEL

گفتنی است؛ مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن پیوستن به پویش همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل، گفت: بنده و معاونان یک چهارم از حقوق ماهانه‌مان را به مدت پنج ماه کنار می‌گذاریم؛ از همه‌ی همکاران وزارتخانه هم دعوت کردم تا درصدی را کنار بگذارند؛ مبلغ جمع شده را به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت می‌خریم که از آموزش جا نمانند.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: بنده هم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشود؛ اما این‌بار می‌خواهم سنت شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند.

در همین راستا اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های آسان پرداخت، هفت‌هشتاد، تپسی، دیجی‌کالا، آپارات، فیلیمو و تخفیفان و چندین شرکت دیگر نیز ضمن پیوستن به این کمپین برای حمایت از مردم محروم کشورمان در شرایط سخت کرونایی اعلام آمادگی کرده و طرح‌های حمایتی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-28 23:07

افزودن دیدگاه جدید