کد مطلب: 

244001

بلایی که رضا سر زن جوان اصفهانی از طریق تلگرام آورد!

رئیس پلیس فتا اصفهان گفت: فردی که با ایجاد مزاحمت اینترنتی و ارسال پیام‌های عاشقانه برای خانمی جوان قصد جدایی او و همسرش را داشت توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
جزییات بلایی که رضا سر زن جوان اصفهانی از طریق تلگرام آورد

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتا اصفهان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس مدام از طریق تلگرام برای او مزاحمت ایجاد می‌کند و قصد دارد او و همسرش را از هم جدا کند بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه مدعی بود فرد مزاحم با اکانت ها و آی دی‌های مختلف در تلگرام به او پیام ها و استیکرهای دوستانه ارسال می‌کند و با وجود اینکه اطلاع دارد متاهل است از او خواستگاری کرده و درخواست نموده از همسرش جدا شود تا او را به همسری خود دربیاورد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم که جوانی ۳۰ ساله و مجرد است به هویت رضا.ک شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی گفت: متهم که به مزاحمت خود برای آن خانم اعتراف کرد یکی از انگیزه‌های خود را دیدن تصویر آن خانم در پروفایلش و در نتیجه علاقه مند شدن به او عنوان داشت.

وی بیان داشت: وقتی شاهد چنین پرونده هایی هستیم که فردی با مشاهده عکس شخصی یک خانم در فضای مجازی می‌تواند برای او مزاحمت ایجاد کند و چه بسا باعث جدایی او و همسرش شود و نیز خانواده هایی که بخاطر همین موضوع از هم گسیخته و یا روابط سردی بین آن ها ایجاد شده، بنابراین بایدآگاه باشیم عکس شخصی خود را در معرض دید عموم قرار ندهیم و اگر این قانون را رعایت کنیم که تصاویر شخصی و خصوصی خود را به اشتراک نگذاریم و همچنین با ارسال پیام‌های مختلف مزاحم دیگران نشویم مطمئناً آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-26 00:16

افزودن دیدگاه جدید