کد مطلب: 

244

تکذیب میزان مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی توسط یکی از مدیران وزارت ارشاد

تکذیب میزان مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی توسط یکی از مدیران وزارت ارشاد

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمار ارائه شده اخیر درباره میزان مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی، غلط و غیرقابل استناد است.

 

به گزارش سازمان خبری سیتنا، مهدی صرامی در گفت‌وگو با  فارس درباره اظهارنظر اخیر صورت گرفته درباره آمار مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی و آمار خاصی که به "ارتش سایبری سپاه" منتسب شده است، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و اخبار موثق، آماری که از سوی این فرد مستند به تحقیقات مرکزی به نام "ارتش سایبری سپاه" منتشر شده، غلط و غیرقابل استناد است.

 

وی ادامه داد: آنچه که بیشتر درباره ارتش سایبری سپاه شنیده می‌شود مربوط به رسانه‌های خارجی و ضد‌انقلاب است.

 

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر‌نشان کرد: با توجه به ابهامات درخصوص وجود نهادی به نام "ارتش سایبری سپاه" لذا تحقیقات و آماری هم که به چنین نهادی نسبت داده می‌شود، اساسا مخدوش است.

 

صرامی ضمن نادرست دانستن آمار اخیر ارائه شده در رابطه با میزان مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی تصریح کرد: آماری که در اظهارات اخیر ادعا شده به هیچ وجه با واقعیت‌های جامعه ایرانی و کاربران فضای مجازی در ایران منطبق نیست و ارائه چنین آمار ناصحیحی از سوی برخی، تأمل‌برانگیز است.

 

وی متذکر شد: تاکنون در کشور آمار رسمی درباره میزان مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی منتشر نشده و هیچ مرجع رسمی نیز آماری در این خصوص ارائه نکرده است به ویژه اینکه آمار ارائه شده به تفکیک شهر یا استان نیز باشد.

 

صرامی هرگونه اظهارنظر درباره آمار مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های اینترنتی را تنها از سوی مراجع رسمی متولی این امر از جمله وزارت ارتباطات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا مراکز آمار رسمی مانند مرکز آمار ایران معتبر دانست و گفت: تاکنون منابع رسمی که بتوانند چنین آماری را ارائه کنند، هیچ یک از آمار ارائه شده اخیر را تأیید نکرده‌اند.

انتهای پیام

خبر مرتبط: رتبه نخست تهرانی ها در مراجعه سایت‌های غیراخلاقی در بین ۱۸۲ کشور!

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-05 10:26

افزودن دیدگاه جدید