کد مطلب: 

243987

عصبانیت گوهر خیراندیش از آن‌ها که فیلم‌های خصوصی‌اش را پخش کردند

حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت.
عصبانیت گوهر خیراندیش از آن‌ها که فیلم‌های خصوصی‌اش را پخش کردند

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، گوهر خیراندیش بازیگر سریال «زیرخاکی» است که بر اساس برنامه بناست در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان خانه مردم شود. در چند روز اخیر صحبت‌هایی از احتمال کنار گذاشته شدن سریال از کنداکتور پخش به میان آمد. البته در نهایت سیمافیلم از پخش سریال و البته برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد.

در پی این حواشی گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: «سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش باحضور ١۵٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها بروی انتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم.به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-25 13:54

افزودن دیدگاه جدید