کد مطلب: 

243892

استارتاپ‌های تهرانی امروز به‌صورت آنلاین رقابت می‌کنند

استارتاپ‌های استان تهران در راستای رعایت مقررات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در فضای آنلاین ایده‌ها، محصولات و خدمات خود را در موضوعات مختلف از جمله در مسئله مقابله با ویروس کرونا را در معرض داوری هیئت داوران قرار می‌دهند. رقابت‌های رویداد اینوتکس پیچ تهران امروز چهارشنبه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود.
استارتاپ‌های تهرانی امروز به‌صورت آنلاین رقابت می‌کنند

به گزارش سیتنا، رویداد اینوتکس پیچ که به صورت استانی برگزار می شود، یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) محسوب می‌شود.

قطار این رقابت‌ها پس از برگزاری در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه به تهران رسید.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و مزایای برگزاری آنلاین رویدادهای استارتاپی، تصمیم گرفته شد تا این رویداد به صورت آنلاین برگزار شود. این رخداد همچنین به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی همرسانی می‌شود.

رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی ایده‌ها و استارتاپ‌های جدید و افزایش شانس سرمایه گذاری بر روی آنها در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌ پردازند.

در ادامه از استارتاپ‌های برگزید استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2020 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی دعوت به عمل می‌آید. برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی می‌توانند به مرحله INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها  در رقابتی مبتنی بر بحث و مناظره شرکت می‌کنند تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-22 12:36

افزودن دیدگاه جدید