کد مطلب: 

243604

عامل انتشار عکس های زن جوان دستگیر شد

افزایش تعداد دنبال کنندگان در فضای مجازی و تبلیغات موجب سوءاستفاده از تصاویر خصوصی یکی از شهروندان ایلامی در شبکه‌های اجتماعی شد.
عامل انتشار عکس های زن جوان دستگیر شد

به گزارش سیتنا، سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: با مراجعه خانم جوانی به این پلیس و ادعای اینکه تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس، گرداننده صفحه اینستاگرامی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از مستندسازی‌های لازم با هماهنگی مراجع محترم قضایی متهم دستگیر شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهم در بازجویی صورت گرفته به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، عنوان داشت: متهم علت و انگیزه خود را افزایش تعداد دنبال کنندگان در فضای مجازی و تبلیغات عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ضمن اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانوانی تحویل مراجع قضایی داده شد، به کاربران توصیه کرد: از قرار دادن تصاویر شخصی و خصوصی خود در پروفایل حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند تا مانع مزاحمت‌ها و به وجود آمدن مشکلات بعدی شود.

سرهنگ جمالی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم در ارسال گزارشات مردمی، گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جرائم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-04-14 09:30

افزودن دیدگاه جدید