کد مطلب: 

243513

رئیس پژوهشگاه ICT: تاکید مقام معظم رهبری بر امر پژوهش در سال جهش تولید را نصب العین خود قرار می‌دهیم

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی ضمن تبریک سال نو، اعلام کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر امر پژوهش در سال جهش تولید را نصب العین خود قرار می دهیم.
رئیس پژوهشگاه ICT: تاکید مقام معظم رهبری بر امر پژوهش در سال جهش تولید را نصب العین خود قرار می‌دهیم

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن سال جدید را به همه همکاران گرامی تبریک عرض می‌کنم.

خداوند بزرگ را شاکرم که سالی دیگر گذشت و توانستیم با همکاری و همدلی شما عزیزان، در راه خدمت به اعتلای فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی گام‌هایی برداریم و به شکرانه این نعمت، خود را بیش از پیش مدیون و متعهد به خدمت به پژوهشگاه احساس کنیم و باز هم با تکیه بر همان عهد پیشین، همراه و هم‌پیمان با یکدیگر لحظه‌ای را برای اعتلای دانش این فناوری های نوین و ارتقاء جایگاه ملی و فرا ملی پژوهشگاه فروگذار نکنیم.

به نظر می‌رسد، بیش و پیش از تکیه بر هر آماری در این زمینه باید به این مهم ببالیم که پژوهشگاه اکنون صرفاً یک مرکز تحقیقاتی در کنار ده‌ها مرکز پژوهشی در کشور نیست، بلکه همراهی و همکاری با دانشگاه ها، سازمان ها و مؤسسات دیگر در پیشبرد فناوری های نوین حوزه فاوا، روان‌سازی فرایند تصویب طرح‌های پژوهشی، ارتقاء اخلاق سازمانی، تعمیق همدلی دوشادوش جاری شدن گفتمان اصالت کار و منافع سازمانی، جذب نخبگان دغدغه‌مند با پشتوانه رویکردهای علمی ـ اقتصادی و تجلّی عملی همکاری و همدلی اساتید و نخبگان فاوا در رشد و پیشرفت پروژه های مطرح و اساسی، جهش همه‌جانبه به سمت تراز بین‌المللی، ارتقاء سطح روابط علمی با برخی دانشگاه‌ها، همه و همه نشانگر آن است که پژوهشگاه به مرجعی تبدیل شده است که برخوردار از توان بسیج ظرفیت‌های این حوزه برای شناخت دقیق نیازهای حوزه  ICT کشور است و دگردیسی و ارتقاء هدفمند کارکردهای ICT را به دستور کار پژوهش های خود قرار داده است.

سالی که گذشت با وجود موانع و مشکلات متعدد، سالی سرشار از موفقیت برای پژوهشگاه بود که نشانه‌های این موفقیت‌ها را می‌توان در پروژه هایی نظیر کلان داده ها، اینترنت اشیا، فناوری نسل پنجم ارتباطی، هوش مصنوعی و خدمات دانش حوزه فضایی مشاهده کرد.

امسال نیز با تاکید مقام معظم رهبری بر برداشتن گام‌های جدی در پژوهش و تحقیق به‌عنوان یکی از سرچشمه های تولید، امر پژوهش در سال جهش تولید را نصب العین خود قرار می دهیم.

امیدوارم به فضل الهی و با همت و پیگیری همه اعضای محترم پژوهشگاه، اعم از استادان، کارشناسان و دیگر همکاران متعهد، این موفقیت‌ها در سال جدید همچنان تداوم یابد و همکاران ارجمند، سال ۱۳۹۹ را با بهره‌وری افزون‌تر، نظم سازمانی بیشتر و انسجام افزون‌تر به سالی پربارتر تبدیل کرده و در پاسخ به نیازهای کشور همراهی بیشتری از خود نشان دهند.

در پایان، از صمیم قلب برای همگان، به ویژه شما همکاران گرانقدر پژوهشگاه و خانواده‌هایتان سالی سرشار از شادکامی و موفقیت آرزو دارم و امیدوارم در پناه حضرت ولیعصر (عج) همیشه سربلند و سرافراز باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.1 (68 رای)
سیتنا 3
2020-04-11 10:10

افزودن دیدگاه جدید