کد مطلب: 

243512

رئیس پژوهشگاه ICT: باید با کار و تلاش بیشتر پشتیبان محکمی برای بخش تولید حوزه ICT باشیم

جلسه هیات رئیسه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه 20 فروردین به ریاست دکتر یزدانیان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
رئیس پژوهشگاه ICT: باید با کار و تلاش بیشتر پشتیبان محکمی برای بخش تولید حوزه ICT باشیم

به گزارش سیتنا، در ابتدای جلسه دکتر وحید یزدانیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته گفت: خوشبختانه مهمترین دستاورد پژوهشگاه در سال 98 تغییر نگاه مجموعه وزارت به این پژوهشگاه بوده است، به طوری که در حال حاضر پژوهشگاه را پیشرو فناوری در بخش های مختلف ICT می دانند و رجوع به پژوهشگاه در پروژه های مختلف به یکی از الزامات تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید تاکید کرد: تولید پژوهشگاه، تولید خدمت است و بایستی با کار و تلاش بیشتر از طریق نوآوری، انتقال فناوری و بومی سازی آن، پشتیبان محکمی برای بخش تولید حوزه ICT باشیم.

یزدانیان در ادامه جلسه ضمن تبیین رویکرد و راهبردهای پژوهشگاه در سال 99، به بیان انتظارات خود از معاونت ها و ادارات کل پژوهشگاه پرداخت و افزود: در سالی که پیش رو داریم با توجه به مشکلات و محدودیت هایی که با وجود بیماری کرونا ایجاد شده است، باید دقت نظر بیشتری در مورد مسائل مالی و هزینه های پژوهشگاه ضمن حفظ و ارتقای معیشت همکاران در نظر داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: انشاءالله برای پژوهشگاه سال خوبی پیش رو خواهد بود. نیازمند این هستیم که با برنامه ریزی دقیق و معطوف به هدف، منابع خود را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: امسال بایستی شورای پژوهشی بسیار فعال تر بوده و در خصوص پروژه ها، تصمیم گیری منطقی و سریع صورت پذیرد. روسای پژوهشکده ها نیز گزارش عملکرد و تعاملات خود را به صورت مستمر از طریق معاونت پژوهشی اعلام کنند.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم گسترش و توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرایط فعلی کشور، گزارش های علمی بایستی به صورت مستمر منتشر و در اختیار وزارت و مراجع ذیربط قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای ایجاد نظم و انضباط اداری در پژوهشگاه ادامه داد: ارتقای آرایه های محیطی و منابع انسانی و ایجاد نظم در محیط پژوهشگاه با تلاش و دقت بیشتری تداوم یابد.

یزدانیان ارتقا رتبه ارزیابی عملکرد پژوهشگاه در سال جاری را الزام همه مدیران دانست و تاکید کرد: هرسال بایستی عملکرد پژوهشگاه ارتقا یابد و نمود آن در ارزیابی ها مشخص باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-11 10:06

افزودن دیدگاه جدید