کد مطلب: 

243456

ماجرای لایو جنجالی تتلو با ندا یاسی

ندا یاسی و امیر تتلو در یک لایو مشترک که با حضور 110 هزار نفر برگزار شد شرکت کردند در این لایو مطالبی بیان شد که با فرهنگ و آداب ما سازگار نبود.
ماجرای لایو جنجالی تتلو با ندا یاسی

به گزارش سیتنا، ندا یاسی چهره اینستاگرامی جنجالی در لایو اینستاگرامی با امیر تتلو خواننده شرکت کرد و در این لایو مطالبی خلاف آداب و فرهنگ ما مطرح شد. 

نکته عجیب اینجا بود که لایو این دو ساعت 6 صبح به وقت ایران بود و بیش از 110 هزار نفر بیننده این لایو بودند.

لایو این دو آنقدر مورد توجه قرار گرفت که جزو کلید واژه های پرسرچ مخاطبان فضای مجازی بود که این مسئله خود جای تامل دارد.

در این شب‌های کرونایی بسیاری از سلبریتی ها هم لایو می‌گذارند که در این بین امیر تتلو با لایو تحلیل آهنگ‌های تتلو و لایوهای مشترک با سایر سلبریتی ها و چهره های اینستاگرامی مثل ساشا سبحانی، ندا یاسی و.. همچنان جزو پر بازدیدترین لایوهای کل اینستاگرام است.

آمار عجیب لایوهای او باعث شده است بسیاری از چهره های مطرح درخواست حضور در لایو امیر تتلو را داشته باشند یکی از این چهره ها ندا یاسی بود که با ادبیاتی عجیب و نامتعارف در لایو تتلو ظاهر شد و رکوردی عجیب در لایو اینستاگرام بر جا گذاشت.

ندا یاسی کیست؟

ندا یاسی متولد 21 بهمن 1368 در جنوب ایران، چهره مجازی است. فارغ التحصیل لیسانس مامایی از ایران و فوق لیسانس پرستاری از کانادا می باشد، او به عنوان مدل و کمدین در اینستاگرام فعالیت می کند و گاها جنجالی هم می شود.

ندا در یک خانواده عرب زبان در جنوب ایران به دنیا آمد است. خودش می گوید متولد یکی از شهرهای کوچک در ایران با 7 خواهر و برادر هستم و در یک خانواده سخت گیر سنتی اما ثروتمند بزرگ شدم.

ندا یاسی بعد از فارغ التحصیلی برای مهاجرت ابتدا به ترکیه رفت و مدتی در کمپ پناهندگان حضور داشت تا اینکه توانست اجازه اقامت کشور کانادا را به دست بیاورد. او حالا در شهر تورنتو زندگی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (4 رای)
سیتنا 4
2020-04-09 00:17

افزودن دیدگاه جدید