کد مطلب: 

243434

درخواست وزیر ارتباطات از مردم به‌منظور بهبود کیفیت اینترنت (+فیلم)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما با تمام توانمون تلاش کردیم تا شبکه رو ارتقا بدیم و الان باید یک ارزیابی دقیق مبتنی بر تجربه‌ی شما داشته باشیم تا با اولویت بندی، سریعا سراغ حل اشکالات باقیمانده بریم.
درخواست وزیر ارتباطات از مردم به‌منظور بهبود کیفیت اینترنت (+فیلم)

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش، نوشت:

ما رو در بهبود کیفیت اینترنت مورد استفاده‌ی خودتون، یاری می‌کنید؟

امروز، سیستم‌های فنی کنترل کیفیت خدمات اینترنت، وضعیت شبکه رو «مناسب» ارزیابی میکنه، اما در علم شبکه، همیشه تجربه‌ی کاربر رو از همه‌ی شاخصهای ارزیابی فنی مهم‌تر می‌دونند.

ما با تمام توانمون تلاش کردیم تا شبکه رو ارتقا بدیم و الان باید یک ارزیابی دقیق مبتنی بر تجربه‌ی شما داشته باشیم تا با اولویت بندی، سریعا سراغ حل اشکالات باقیمانده بریم.

زمان کم هست و پروتکلهای بهداشتی هم برخی از محدودیتها رو برای ما ایجاد کرده، بنابراین نمیتونیم در زمان کوتاه به همه‌ی شهرها و محلات سر بزنیم و تجربه‌ی کاربر رو ثبت کنیم.

از شما میخوام به ما کمک کنید و همانطوری که این همکارمون راهنمایی میکنه، به سایت NetSanjPlus.Ir سر بزنید و تست سرعت خودتون رو ثبت کنید. میتونید سرعت سایر افرادی که در منطقه‌ی شما تست انجام دادند هم ببینید و اپراتور خودتون رو ارزیابی کنید. شفاف و سریع

لطفا این درخواست دوستانه‌ رو به دیگران هم اطلاع بدید(می‌تونید همین پست رو به اشتراک بگذارید) تا ما بتونیم بهتر به شما خدمت رسانی کنیم و کیفیت بهتری رو براتون فراهم کنیم.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-08 12:44

افزودن دیدگاه جدید